متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Screen Recorder برای اندروید


یکی از بهترین برنامه‌های Screen Recorder را از دست ندهید. استفاده از برنامه آسان است و از رابط کاربری خوبی برخوردار می‌باشد. برای استفاده از این برنامه، نیازی به روت بودن دستگاه اندرویدی نیست.





صبح بخیر :
یکی از بهترین برنامه‌های Screen Recorder را از دست ندهید. استفاده از برنامه آسان است و از رابط کاربری خوبی برخوردار می‌باشد. برای استفاده از این برنامه، نیازی به روت بودن دستگاه اندرویدی نیست. از این برنامه می‌توانید در زمان کار با پرندگان خشمگین، فیفا ۲۰۱۵ و... استفاده نمایید؛ یا اینکه زمانی‌که می‌خواهید فیلم آموزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمایید، از این برنامه بهره بگیرید. از استفاده‌های مفید دیگر آن، در زمان تماس تصویری با اسکایپ نیز می‌باشد. پس فرصت را از دست ندهید. این برنامه را دانلود نموده و از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

دانلود برنامه Screen Recorder برای اندروید دانلود برنامه Screen Recorder برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
معرفی برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید AZ Screen Recorder

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Screen Off and Lock برای اندروید


این نرم افزار برای جلوگیری از فرسایش تدریجی کلید پاور دستگاه بسیار موثر بوده و در بین نرم افزارهای مشابه بی رقیب می باشد.





صبح بخیر :
در صورتی که شما هم روزانه در مدت زمان های بسیار کوتاه اما به تعداد دفعات زیاد با گوشی آندرویدی خود کار می کنید و البته سلامت گوشی تان برایتان بسیار اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم حتی اگر اندرویدی شما تولید بهترین کمپانی گوشی سازی دنیا هم که هست برای جلوگیری از خرابی احتمالی کلید Power گوشی تان حتی با احتمال 1% در مدت زمان طولانی، از نرم افزار Screen Off and Lock که توسط آن قادر هستید با لمس یک ویجت و تنها با یک کلیک کار دکمه سخت افزاری پاور را انجام دهید استفاده نمایید. این نرم افزار برای جلوگیری از فرسایش تدریجی کلید پاور دستگاه بسیار موثر بوده و در بین نرم افزارهای مشابه بی رقیب می باشد.

ویژگی ها:
* قرار گیری بجای عملکرد لمس طولانی کلید سخت افزاری جستجو
* قرار گیری در منوی پائین کشیدنی Notification Bar
* قراری گیری در منوی اجرایی اصلی Launcher ها (بطور مثال ADW Launcher یا LauncherPro)
* جلوه های صوتی در هنگام قفل صفحه
* Animation های متنوع در هنگام قفل صفحه (در صورت انتخاب تاخیر برای قفل صفحه)
* انتخاب Animation توسط کاربر یا انتخاب بصورت تصادفی توسط برنامه
* ویبره در هنگام قفل صفحه
*  بسته شدن کامل برنامه پس از قفل صفحه و خالی کردن حافظه اشغال شده

دانلود برنامه Screen Off and Lock برای اندروید دانلود برنامه Screen Off and Lock برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید