متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Nutshell Camera برای iOS


نرم افزار Nutshell یکی از جدیدترین نرم افزارهای ویرایش عکس و ویدیو است که بهترین نرم افزار عرضه شده در هفته گذشته است. Nutshell تصاویر گرفته شده توسط کاربر را با استفاده از افکت و همچنین افزودن متن تبدیل به ویدوهایی کوتاه و زیبا می‌کند.



صبح بخیر :

نرم افزار Nutshell یکی از جدیدترین نرم افزارهای ویرایش عکس و ویدیو است که بهترین نرم افزار عرضه شده در هفته گذشته است. Nutshell تصاویر گرفته شده توسط کاربر را با استفاده از افکت و همچنین افزودن متن تبدیل به ویدوهایی کوتاه و زیبا می‌کند. کار با این نرم افزار نیز بسیار آسان است، کافیست که سه عکس انتخاب کنید، متن مورد نظر را به آنها اضافه کرده و گرافیک‌های موجود در نرم افزار را انتخاب کنید و باقی کار را به Nutshell بسپارید. امکان اشتراک گذاری ویدیوهای ساخته شده در شبکه‌های مختلف همچون فیسبوک و توئیتر و یا ارسال از طریق ایمیل و WhatsApp و… نیز وجود دارد.

توجه: این برنامه برای مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود برنامه Nutshell Camera برای iOS دانلود برنامه Nutshell Camera برای iOS




ویدیو مرتبط :
دانلود اسكین برای mcpe ios 7 and 6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Aura - Camera Photo Editor برای iOS


اپلیکیشن محبوب Aura بهترین نرم افزار دوربین عکسبرداری و ویرایش تصاویر برای دیوایس های iOS است که طیف عظیمی از لنز و حالت های عکسبرداری، فیلترهای متعدد و اثرات زیبایی را برای اعمال برروی تصاویر در اختیار شما قرار می دهد.



صبح بخیر :

آیا به دنبال نرم افزار حرفه ای برای ویرایش عکس های خود هستید؟ آیا می خواهید عکس های خود را به بهترین صورت ممکن ویرایش کنید؟ اپلیکیشن محبوب Aura بهترین نرم افزار دوربین عکسبرداری و ویرایش تصاویر برای دیوایس های iOS است که طیف عظیمی از لنز و حالت های عکسبرداری، فیلترهای متعدد و اثرات زیبایی را برای اعمال برروی تصاویر در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی ها:
* دارا بودن ضد لرزش، تایمر و دیگر حالت های عکسبرداری برای گرفتن عکس به بهترین شکل ممکن
* دارا بودن بیش از ۲۰ فیلتر برای اعمال برروی تصاویر
* در دسترس بودن بیش از ۷۰ آیتم مختلف واقع بینانه
* دارا بودن همه ی توابع چرخش تصویر، کنتراست، روشنایی و شفافیت
* به اشتراک گذاشتن تصاویر در شبکه های اجتماعی

توجه: این برنامه 1.99دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود برنامه Aura - Camera Photo Editor برای iOS دانلود برنامه Aura - Camera Photo Editor برای iOS