متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Night Vision برای iOS


اگر در مکانی تاریک قرار دارید به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی و بدون مشکل اطراف خود را ببینید. کافیست دوربین را بالا بگیرید و دنیای اطراف خود را از دریچه ای دیگر ببینید.



صبح بخیر :

اگر در مکانی تاریک قرار دارید به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی و بدون مشکل اطراف خود را ببینید. کافیست دوربین را بالا بگیرید و دنیای اطراف خود را از دریچه ای دیگر ببینید. یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید عکسهایی با افکت های ویژه و منحصر به فرد بگیرید و به دوستان خود نشان دهید.

توجه: این برنامه 1.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود برنامه Night Vision برای iOS دانلود برنامه Night Vision برای iOS




ویدیو مرتبط :
BMW Night Vision

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Night Vision Camera برای اندروید


نرم افزار کم حجم Night Vision Camera گوشی شما را به یک دوربین دید در شب تبدیل می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مکان های تاریک تصاویر واضح تری را مشاهده کنید.





صبح بخیر :
نرم افزار کم حجم Night Vision Camera گوشی شما را به یک دوربین دید در شب تبدیل می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مکان های تاریک تصاویر واضح تری را مشاهده کنید. از قابلیت های برنامه داشتن ۶ سطح نوری مختلف و همچنین امکان استفاده از دوربین جلو و پشت گوشی را می توان نام برد.

ویژگی ها:
- حساسیت به نور قابل تنظیم
- ذخیره سازی عکس ها با یک فشار

دانلود برنامه Night Vision Camera برای اندروید دانلود برنامه Night Vision Camera برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید