متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Makeup Genius برای iOS


به جرات می‌توان این نرم افزار را اولین نرم افزار خودآرایی مجازی نامگذاری کرد. شما در این نرم افزار قادر خواهید بود که چهره خود را با استفاده از لوازم آرایشی متفاوت درست کرده و تجربه جدیدی از آرایش به صورت مجازی داشته باشید.



صبح بخیر :

نرم افزاری برای خانم‌ها، آنهایی که زیبایی خود را با هنر خودآرایی دوصد چندان می‌کنند. یکی از معتبرترین برندهای مد آرایش و ابزار و ادوات آرایشی و بهداشتی به تازگی پا به عرصه سیستم عامل iOS گذاشته است. شرکت L’Oreal که برای همه خانم‌های دنیا یک برند مشهور لوازم آرایشی و بهداشتی است چندی پیش یک نرم افزار انقلابی در زمینه آرایش خانم‌ها ارائه کرده است. این نرم افزار با انواع مشابه خود تفاوت‌های بسیاری دارد.

به جرات می‌توان این نرم افزار را اولین نرم افزار خودآرایی مجازی نامگذاری کرد. شما در این نرم افزار قادر خواهید بود که چهره خود را با استفاده از لوازم آرایشی متفاوت درست کرده و تجربه جدیدی از آرایش به صورت مجازی داشته باشید. در این برنامه روی چهره شما آرایش‌های متفاوت به راحتی یک کلیک به دست خودتان طراحی می‌شود.

در حقیقت گوشی شما تبدیل به یک آینه می‌شود. و این در حالی است که آرایش شما نیز روی صورت مجازی شما قرار خواهد گرفت. باید گفت که این برنامه از تکنولوژی بالایی برخوردار است. ابتدا از صورت شما عکس گرفته و سپس بر اساس پروتکل‌های تشخیص چهره قسمت‌های مختلف را شناسایی می‌کند. حالا به شما این امکان را می‌دهد که با انتخاب انواع آرایش‌های متفاوت روی چهره خود تاثیر وجود آنها را بر زیبایی هر چه بیشتر سیمای خو ببینید. امکان حذف آرایش به راحتی امکان پذیر است. حتی می‌توانید چهره خود را با آرایشی که مطلوب نظرتان است برای مراجعات بعدی ذخیره نمایید.

makup یکی از بزرگترین نقاط قوت این برنامه تشخیص درست چهره و امکان بارگذاری صحیح آرایش‌های موجود روی اندام‌های صورت است. باید به جرات گفت که تا به حال با این دقت نرم افزاری در سیستم عامل iOS وجود نداشته است.

البته این برنامه هنوز به قدرت نهایی که در تصور شما هست، تکمیل نشده است. نقاط ضعفی در استفاده از بعضا هایلایت، فاندیشن و غیره را به خوبی ندارد. به هر حال تنوع مواد و آرایش‌های دلخواه بانوان بسیار زیاد است. مسلما گنجاندن آن همه زیبایی در یک برنامه به سهولت و سرعت انجام نخواهد شد. مسلما در نسخه‌های بعدی این برنامه می‌توان انتظار افزودن مواد بیشتر و امکان آرایش با کنترل بیشتر روی اندام‌های مختلف صورت را داشته باشیم.

اما نباید فراموش کرد که تا به امروز یکی از بهترین نرم افزارهای آرایشی در سیستم عامل iOS بوده است. به خاطر دیدن تاثیر انواع آرایش‌ها به صورت در لحظه روی چهره کنونی شما می‌توان مطمئنا اعلام کرد که ارزش دانلود و استفاده آن وجود دارد.

این برنامه به در سال 2014 منتشر شده است. جهت اجرا حداقل نیاز به iOS 7 دارد و برای iPhone 5 نیز سازگاری کامل پیدا کرده است.

دانلود برنامه Makeup Genius برای iOS دانلود برنامه Makeup Genius برای iOS




ویدیو مرتبط :
Makeup robô / robotic makeup - Victor Nogueira

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه یاهو مسنجر برای iOS


نرم افزار Yahoo messenger یکی از کاملترین نرم افزارهای چت میباشد که برای iOS منتشر شده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: نرم افزار Yahoo messenger یکی از کاملترین نرم افزارهای چت میباشد که برای iOS منتشر شده است.



تمامی امکانات موجود در یاهو مسنجر در این برنامه قرار گرفته که از جمله آنها میتوان به مشاهده پیام ها به صورت آفلاین، وجود تمامی شکلک های یاهو، ارتباط صوتی وتصویری، امکان چک کردن ایمیل، بازی های مخصوص یاهو و … اشاره نمود.



لینک دانلود مستقیم از iTunes