متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه LINE Selfie Sticker برای اندروید


LINE دارای ده ها برنامه و بازی مختلف و مکمل برای مسنجر خود می باشد. این برنامه LINE Selfie Sticker برای ساخت استیکرهای اختصاصی و سلفی می باشد.





صبح بخیر :
این روزها همه نرم افزار پیغام رسانی و مسنجر LINE را به خوبی میشناسند و تقریباً 80% کاربران سیستم عامل های جدید مثل Android و iOS این نرم افزار را در کنار دیگر برنامه های مسنجر و شبکه های اجتماعی دارند. اگر شما هم جزو این افراد هستید به احتمال زیاد فعالیت زیاد شرکت ژاپنی Naver سازنده برنامه LINE را به خوبی درک کرده اید. LINE دارای ده ها برنامه و بازی مختلف و مکمل برای مسنجر خود می باشد و این قابلیت ها باعث شده است تا این نرم افزار از یک برنامه ساده مسنجر مانند به یک شبکه عظیم اجتماعی با کاربردها و سرگرمی های مختلف مبدل شود. تقریباً بیشتر امکانات جدید لاین رایگان بوده و استفاده از آن ها محدودیتی ندارد. در این مطلب قصد معرفی یکی دیگر از برنامه های جذاب LINE را داریم. این برنامه LINE Selfie Sticker برای ساخت استیکرهای اختصاصی و سلفی می باشد.

ویژگی ها:
- قابلیت عکسبرداری از صورت و قرار دادن در الگوها
- تبدیل اتوماتیک عکس ها به استیکرهای قابل استفاده در LINE
- دارای ده ها الگو و نمونه پیش فرض در جنسیت های مرد و زن
- رابط کاربری جذاب و ساده
- قابل استفاده برای افراد مبتدی تا حرفه ای
- استفاده از دوربین جلو جهت عکس برداری
- قابلیت تشخیص چهره
- به همراه بیش از 130 استیکر رایگان و مجزا
- قابلیت اشتراک گذاری سریع استیکرهای ساخته شده در فیسبوک ، توئیتر ، اینستاگرام و …

دانلود برنامه LINE Selfie Sticker برای اندروید دانلود برنامه LINE Selfie Sticker برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
برنامه اندروید LINE DECO

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Line Camera برای اندروید


Line Camera نرم افزاری محبوب و قدرتمند برای تزئین تصاویر شماست. با این اپلیکیشن قادر خواهید بود المان هایی فوق العاده زیبا، افکت ها و قاب های بی نظیری را برروی تصاویر خود اعمال کنید و ظاهری متفاوت را به عکس هایتان هدیه دهید.





صبح بخیر :
Line Camera نرم افزاری محبوب و قدرتمند برای تزئین تصاویر شماست که برای اندروید طراحی شده است. با این اپلیکیشن قادر خواهید بود المان هایی فوق العاده زیبا، افکت ها و قاب های بی نظیری را برروی تصاویر خود اعمال کنید و ظاهری متفاوت را به عکس هایتان هدیه دهید. این برنامه دارای بیش از ۲۰ میلیون کاربر از ۲۱۰ کشور در سراسر جهان است که این خود نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه نزد کاربران است.

برخی از ویژگی ها:
* دارا بودن بیش از ۱۰۰ فریم و ۱۰۰۰ استامپ مختلف
* دارا بودن بیش از ۱۸۶ براش
* دارا بودن فیلترهایی شگفت انگیز
* استفاده از براش ها و متن های دارای استایل
* اشتراک گذاری تصاویر برروی شبکه های اجتماعی فیس بوک ، توییتر و...

دانلود برنامه Line Camera برای اندروید دانلود برنامه Line Camera برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید