متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه LINE@ برای اندروید


برنامه‌ی LINE@ را دانلود نمایید و یک حساب کسب و کار برای خود درست کنید. از طریق این برنامه می‌توانید به آسانی به افرادی که به کارتان مربوط هستند، پیام بفرستید و با آن‌ها در ارتباط باشید.





صبح بخیر :
برنامه‌ی LINE@ را دانلود نمایید و یک حساب کسب و کار برای خود درست کنید. از طریق این برنامه می‌توانید به آسانی به افرادی که به کارتان مربوط هستند، پیام بفرستید و با آن‌ها در ارتباط باشید. هر فردی که حساب کاربری در برنامه‌ی لاین داشته باشد می‌تواند در این برنامه عضو شود. از طریق این برنامه می‌توانید به دوستان‌تان که شما را در LINE@ اضافه کرده‌اند، پیام بفرستید. از ویژگی‌های این برنامه امکان چت و گفتگو با ارباب رجوع و پاسخ خودکار فرستاندن در صورت دسترس نبودن شما، به‌روزرسانی پروفایل خود از اطلاعات کسب و کاری و امکان پست نمودن مطالب و عکس‌های مربوط به کسب و کار است.

دانلود برنامه LINE@ برای اندروید دانلود برنامه LINE@ برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
برنامه اندروید LINE DECO

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Line Camera برای اندروید


Line Camera نرم افزاری محبوب و قدرتمند برای تزئین تصاویر شماست. با این اپلیکیشن قادر خواهید بود المان هایی فوق العاده زیبا، افکت ها و قاب های بی نظیری را برروی تصاویر خود اعمال کنید و ظاهری متفاوت را به عکس هایتان هدیه دهید.





صبح بخیر :
Line Camera نرم افزاری محبوب و قدرتمند برای تزئین تصاویر شماست که برای اندروید طراحی شده است. با این اپلیکیشن قادر خواهید بود المان هایی فوق العاده زیبا، افکت ها و قاب های بی نظیری را برروی تصاویر خود اعمال کنید و ظاهری متفاوت را به عکس هایتان هدیه دهید. این برنامه دارای بیش از ۲۰ میلیون کاربر از ۲۱۰ کشور در سراسر جهان است که این خود نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه نزد کاربران است.

برخی از ویژگی ها:
* دارا بودن بیش از ۱۰۰ فریم و ۱۰۰۰ استامپ مختلف
* دارا بودن بیش از ۱۸۶ براش
* دارا بودن فیلترهایی شگفت انگیز
* استفاده از براش ها و متن های دارای استایل
* اشتراک گذاری تصاویر برروی شبکه های اجتماعی فیس بوک ، توییتر و...

دانلود برنامه Line Camera برای اندروید دانلود برنامه Line Camera برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید