متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه ES App Locker برای اندروید


با نصب این برنامه دیگر نگران نباشید که افراد دیگر به دستگاه اندرویدی شما دسترسی یابند. شما می‌توانید برنامه‌هایی نظیر تلگرام، فیس‌بوک، اینستاگرام، ایمیل و... را که دارای پیام‌های خصوصی در آن هستید را قفل نموده تا افراد دیگر به آن‌ها دسترسی نیابند.





صبح بخیر :
این برنامه ساخت شرکت ES APP Group، سازنده‌ی برنامه‌ی کاربردی ES File Explorer است. استفاده از آن آسان است و دارای رابط کاربری خوبی است. با نصب این برنامه دیگر نگران نباشید که افراد دیگر به دستگاه اندرویدی شما دسترسی یابند. شما می‌توانید برنامه‌هایی نظیر تلگرام، فیس‌بوک، اینستاگرام، ایمیل و... را که دارای پیام‌های خصوصی در آن هستید را قفل نموده تا افراد دیگر به آن‌ها دسترسی نیابند.

دانلود برنامه ES App Locker برای اندروید دانلود برنامه ES App Locker برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
قفل صفحه اندروید KK Locker

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه ES Task Manager برای اندروید


با داشتن این اپلیکیشن می توانید به سادگی تمامی کارهایی که یک تسک منیجر انجام می دهد نظیر ذخیره باتری، خالی کردن حافظه، بستن برنامه های در حال اجرا، حذف برنامه های نصب شده و بالا بردن سرعت دستگاه برایتان به ارمغان آورد.





صبح بخیر :
تمامی سیستم عامل هایی که توانایی مولتی تسکینگ دارند به ابزاری برای مدیریت برنامه های در حال اجرا نیز نیازمندند. اندروید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به حجم برنامه هایی که یک کاربر ممکن است به صورت همزمان از آن ها استفاده کند در اختیار داشتن یک نرم افزار مدیریت وظایف امری بسیار حیاتی به نظر می رسد.

ES Task Manager یکی از نرم افزارهای مدیریت وظایف قدرتمند برای اندروید می باشد و وجود ES در ابتدای نام این برنامه که نشانگر سازنده آن است کافیست تا متوجه قدرت آن باشیم. با داشتن این اپلیکیشن می توانید به سادگی تمامی کارهایی که یک تسک منیجر انجام می دهد نظیر ذخیره باتری، خالی کردن حافظه، بستن برنامه های در حال اجرا، حذف برنامه های نصب شده و بالا بردن سرعت دستگاه برایتان به ارمغان آورد.

دانلود برنامه ES Task Manager برای اندروید دانلود برنامه ES Task Manager برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید