متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Call Logs Backup and Restore برای اندروید


یکی از ساده‌ترین برنامه‌های ذخیره‌ی تماس‌های دریافتی و گرفته شده را از دست ندهید. از طریق این برنامه به طور خودکار اطلاعات تماس‌های گرفته شده و دریافت شده را ذخیره نمایید. اطلاعات ذخیره شده را با استفاده از این برنامه مشاهده نمایید.





صبح بخیر :
یکی از ساده‌ترین برنامه‌های ذخیره‌ی تماس‌های دریافتی و گرفته شده را از دست ندهید. از طریق این برنامه به طور خودکار اطلاعات تماس‌های گرفته شده و دریافت شده را ذخیره نمایید. اطلاعات ذخیره شده را با استفاده از این برنامه مشاهده نمایید. اطلاعات ذخیره شده به آسانی از یک دستگاه اندرویدی به دستگاه دیگر قابل انتقال است. همچنین می‌توانید فایل اطلاعات ذخیره را به صورت یک فایل به ایمیل خود بفرستید و فرمت آن را تغییر دهید تا در کامپیوتر آن را ببینید. برای استفاده از برنامه لازم است در ابتدا یک فایل Back up در کارت حافظه بسازید و برای دانستن صاحب شماره تلفن‌ها، شماره‌های تماس ذخیره شده را در فایل Back up ذخیره نمایید.

دانلود برنامه Call Logs Backup and Restore برای اندروید دانلود برنامه Call Logs Backup and Restore برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
Shadow Copy And Backup And Restore

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه GO Backup برای اندروید


GO Backup یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای تهیه ی نسخه ی پشتیبان برای گوشی های اندرویدی است که به کمک آن می توانید با سرعتی بالا از اطلاعات، پیامک ها و تنظیمات دیوایس خود بکاپ بگیرید و در هر زمان که مایلید اطلاعات را برگردانید.





صبح بخیر :
GO Backup یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای تهیه ی نسخه ی پشتیبان برای گوشی های اندرویدی است که به کمک آن می توانید با سرعتی بالا از اطلاعات، پیامک ها و تنظیمات دیوایس خود بکاپ بگیرید و در هر زمان که مایلید اطلاعات را برگردانید. این برنامه از امن ترین و کامل ترین نرم افزارهای بکاپ گیری است که بیش از ۱ میلیون کاربر آن را انتخاب می کنند.

برخی از ویژگی ها:
* پشتیبان گیری از پیامک ها و مخاطبین
* تهیه ی نسخه ی پشتیبان از تنظیمات سیستمی
* قابلیت ویرایش فایل پشتیبان
* محیط کاربری آسان
* رایگان و بدون تبلیغات

دانلود برنامه GO Backup برای اندروید دانلود برنامه GO Backup برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید