متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه آموزش زبان آلمانی برای اندروید


اگر به آموزش زبان آلمانی علاقه‌مندید یا قصد سفر به این کشور را دارید، این برنامه برای شما مفید خواهد بود. در این برنامه لغات کاربردی و مهم در موضوعات متنوعی مانند نام میوه‌ها، طبیعت، آجیل، لوازم بهداشتی و... وجود دارد.





صبح بخیر :
اگر به آموزش زبان آلمانی علاقه‌مندید یا قصد سفر به این کشور را دارید، این برنامه برای شما مفید خواهد بود. در این برنامه لغات کاربردی و مهم در موضوعات متنوعی مانند نام میوه‌ها، طبیعت، آجیل، لوازم بهداشتی و... وجود دارد. از ویژگی‌های خوب برنامه‌ی Learn German، یادگیری لغات جدید با تصویر و تلفظ است. همچنین می‌توانید پس از یادگیری لغات، در بخش Exam از خودتان امتحان بگیرید.

دانلود برنامه آموزش زبان آلمانی برای اندروید دانلود برنامه آموزش زبان آلمانی برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود آموزش حیوانات به زبان آلمانی به کودکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه میزان صدای هر برنامه را در اندروید تنظیم کنیم؟ + آموزش



 

گرچه اندروید مارشملو قابلیتی برای کنترل بیشتر بر روی صدای سیستم عامل و اپلیکیشن ها به کاربران ارائه داده اما همیشه برنامه های جانبی که برای وظایف مختلف طراحی شده اند کامل تر و بهتر عمل می کنند.

 

ممکن است شما نیز تمایل داشته باشید مدیریت دقیق تری بر روی جریان صدای اندروید داشته باشید و میزان صدای هر برنامه را به صورت مجزا کنترل کنید. یکی از مهمترین کاربردهای چنین برنامه هایی قطع صدای نوتیفیکیشن برنامه در عین حالیست که آن ها را دریافت می کنید. مثلا در حال گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود هستید اما نمی خواهید صدای نوتیفیکیشن ها را بشنوید. در این آموزش برنامه ای را به شما معرفی می کنیم که این کار را برای شما انجام میدهد و می تواند میزان بلندی صدای هر اپلیکیشن را تنظیم کند.

این برنامه App Volume Control نام دارد و یکی از بهترین های مدیریت صدا به حساب می رود. این برنامه در بین کاربران از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار است و تاکنون مشکل یا باگ خاصی در مورد آن گزارش نشده است.

 

در قدم اول برنامه ی App Volume Control را که دو نسخه رایگان و پولی آن منتشر شده را دانلود و نصب کنید.

 

سیستم عامل اندرید, تنظیمات سیتم عامل اندروید

 

پس از این که برنامه نصب شد از شما می خواهد تا مجوزهای لازم را برای آن فعال کنید. بنابراین بر روی میانبر تنظیماتی که نمایش داده لمس کنید تا وارد تنظیمات لازم بشوید.

 

اندروید مارشملو, اپلیکیشن

 

در تنظیمات نمایش داده شده گزینه ی App Volume Control Service را فعال کنید.

 

سیستم عامل اندرید, تنظیمات سیتم عامل اندروید

 

برای فعال کردن مجوز پیغامی به شما نشان داده می شود که باید آن را تایید کنید.

 

تنظیم میزان صدای هر برنامه در اندروید, اندروید

 

پس از این که این مراحل را طی کردید باید لیستی از تمام برنامه های شما در App Volume Control دیده شود. برای ایجاد تنظیمات برای هر برنامه کافی آن را لمس کنید.

 

سیستم عامل اندرید, تنظیمات سیتم عامل اندروید

 

در این جا ما برنامه Google Play Music را انتخاب کرده ایم. همان طور که میبینید صدای سیستمی مربوط به این برنامه کاملا قطع شده و صدای پخش موسیقی را نیز تا حداکثر میزان ممکن افزایش داده ایم.

 

قطع صدای نوتیفیکیشن برنامه, صدای اندروید

 

قابلیتی دیگری که در اپلیکیشن وجود دارد امکان بازگرداندن تنظیمات قبلی صداست. برای مثال می توانید با فعال کردن گزینه Restore old settings در تب When closed هنگامی که برنامه ای را می بندید تنظیمات را به طور خودکار به حالت پیش از اجرای آن ببرید.

 

اندروید, ترفند موبایل

 

منبع:yjc.ir