متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Zombie Objective برای اندروید


زامبی ها را هدف قرار داده و آن ها را به درک واصل کنید! در مکان های دیدنی همراه با بهترین اسلحه ها زامبی ها را از بین برده و بر جهان حکمرانی نمایید. تمامی این ها در بازی Zombie Objective وجود دارند.





صبح بخیر :
زامبی ها را هدف قرار داده و آن ها را به درک واصل کنید! در مکان های دیدنی همراه با بهترین اسلحه ها زامبی ها را از بین برده و بر جهان حکمرانی نمایید. تمامی این ها در بازی Zombie Objective وجود دارند. تمام تلاش خود را به کار گرفته و با ارتقا سلاح ها و سفارشی سازی آن ها را مراحل را پشت سر بگذارید. بیش از ۲۱ اسلحه در این بازی وجود داشته که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید. و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از خدمات گوگل پلی نیز پشتیبانی می نماید که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید.

دانلود بازی Zombie Objective برای اندروید دانلود بازی Zombie Objective برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود تریلر بازی Dead-Target-Zombie برای اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی اکشن Zombie Highway اندروید


Zombie Highway یک بازی زیبا و اکشن و می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا باید به هر طریقی که میتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید!

 
 
 
 
  صبح بخیر: Zombie Highway یک بازی زیبا و اکشن و می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا باید به هر طریقی که میتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید!

در هر مرحله از بازی ماشین های مختلفی به شما داده می شود که باید از جاده های مختلف عبور کنید و زامبی ها را زیر بگیرید!

دانلود بازی اکشن Zombie Highway اندروید

شما می توانید با انجام ماموریت های خواسته شده تفنگ های مختلفی را آزاد کنید که بسیار جذاب می باشند.

دانلود بازی اکشن Zombie Highway اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید