متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Unblock King برای اندروید


اگر به بازی از نوع معمایی علاقه‌مندید، برنامه‌ی Unblock King را از دست ندهید. بلوک‌های مختلف را آن‌قدر جابجا کنید تا بتوانید یک راه خروج برای بلوک قرمز پیدا کنید.





صبح بخیر :
اگر به بازی از نوع معمایی علاقه‌مندید، برنامه‌ی Unblock King را از دست ندهید. بلوک‌های مختلف را آن‌قدر جابجا کنید تا بتوانید یک راه خروج برای بلوک قرمز پیدا کنید. بلوک‌های قرار گرفته به حالت افقی فقط به سمت راست و چپ حرکت می‌کنند و بلوک‌های عمودی هم فقط در جهت بالا و پایین قابل حرکت هستند.

ویژگی‌ها:
- امکان بازی کردن به صورت چند نفره و آنلاین
- دارای سطوح مختلف بازی مانند آسان، متوسط و...
- پشتیبانی از همه تبلت‌ها

دانلود بازی Unblock King برای اندروید دانلود بازی Unblock King برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Catapult King برای اندروید


با بازی جالب Catapult King کنترل یک منجنیق را در دست بگیرید. اژدهاهایی آتشین نفس همواره شاهزاده های پادشاهی منجنیق ها را می دزدند. هم اکنون شاهزاده ای زیبا اسیر شده است که نجات جان او وظیفه شما است.





صبح بخیر :
با بازی جالب Catapult King کنترل یک منجنیق را در دست بگیرید. اژدهاهایی آتشین نفس همواره شاهزاده های پادشاهی منجنیق ها را می دزدند. هم اکنون شاهزاده ای زیبا اسیر شده است که نجات جان او وظیفه شما است. با پرتاب سنگ، سنگرهای دشمن را پایین بیاورید، قلعه ها را نابود کنید و اژدها را شکست دهید. اما این ها همه موانع در مسیر شما نیست. جنگجویانی خشن در زمره نیروهای اژدها قرار دارند که به شما اجازه دسترسی به شاهزاده را نمی دهند. با انجام مبارزاتی در ۹۶ سطح، به آن ها درسی بدهید که هرگز فراموش نکنند. افزون بر این با کامل کردن هر سطح جادویی بدست می آورید که در قدرتمندتر کردن منجنیق سودمند است.

دانلود بازی Catapult King برای اندروید دانلود بازی Catapult King برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید