متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Toy Defense 4 برای iOS


این بازی در ادامه ی سری بازی های محبوب استراتژیکی عرضه شده است که جزو صبح بخیری این سبک محسوب می شود. اینبار نیز شما در نسخه ی چهارم، می توانید با طیف جدیدی از نیروها و گیم پلی سرگرم شوید.



صبح بخیر :

این بازی در ادامه ی سری بازی های محبوب استراتژیکی عرضه شده است که جزو صبح بخیری این سبک محسوب می شود. اینبار نیز شما در نسخه ی چهارم، می توانید با طیف جدیدی از نیروها و گیم پلی سرگرم شوید.

ویژگی ها:
- دارای ۷۲ مرحله در لوکیشن های متنوع
- قابلیت بازی آنلاین و متحد شدن یا جنگ با دوستان
- دارای تعداد زیادی از نیروهای جدید از جمله ارتش های فضایی
- بهینه شده برای آیفون ۵

دانلود بازی Toy Defense 4 برای iOS دانلود بازی Toy Defense 4 برای iOS





ویدیو مرتبط :
Toy Defense - Toy Defense – strategy

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Toy Defense 3 برای iOS


دراین بازی شما باید گامی به قرن دهم بردازید و در نقش ریچارد شیر دل ظاهر شوید! جذب و آموزش رزمندگان پادشاهی خود، جادوگران، کمانداران، و درمانگران برای ایجاد یک ارتش قدرتمند و نابود کردن نیروهای دشمن از وظایف شماست و می تواند ساعت ها شما را سرگرم سازد!



صبح بخیر :

Toy Defense 3: Fantasy به فارسی (دفاع اسباب بازی ۳: فانتزی) نسخه ی سوم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار دفاع اسباب بازی می باشد که چند ساعت قبل شاهد (عرضه رایگان به مدت محدود) منتشر شدن آن در اپستور بودیم! نسخه های اول و دوم این بازی توانسته بود بیش از ۱۵ میلیون کاربر از سراسر دنیا را به سمت خودش بکشاند و در رده ی بهترین و برترین بازی های استراتژیکی قرار بگیرد و شاید شما نیز نسخه های یک و دو بازی را برروی اسمارتفون و یا تبلت خودتان داشته باشید! می توانید اولین کسی باشید که به کشف آخرین سری این بازی یعنی، Toy Defense 3: Fantasy میپردازد؛ جنگ با اجنه زشت و اژدها وحشتناک، نبرد جادویی از نوع حماسی ترین، همه و همه در انتظار شما! در این بازی شما باید گامی به قرن دهم بردازید و در نقش ریچارد شیر دل ظاهر شوید! جذب و آموزش رزمندگان پادشاهی خود، جادوگران، کمانداران، و درمانگران برای ایجاد یک ارتش قدرتمند و نابود کردن نیروهای دشمن از وظایف شماست و می تواند ساعت ها شما را سرگرم سازد!

برخی از ویژگی ها:
* دارا بودن سطوح کاملا منحصر به فرد با گیم پلی غیر دوره ای در محدوده
* گرافیک باور نکردنی با محیط قرون وسطی شگفت آور
* دعوت از دوستان خود برای پیوستن به یک دنیای جادویی!
* همکاری یا رقابت با دوستان شوالیه ای شجاع خود
* توسعه استراتژی های منحصر به فرد با شش برج power-ups تخصصی
* جمع آوری تمام دستاوردها در میدان جنگ
* لذت بردن از یک مبارزه طولانی!
* استفاده از تاکتیک های بزرگترین پادشاهان به نفع خود در میدان جنگ!
* چهار پاداش مفید در گیم پلی: شهاب سنگ، بهبود، بازسازی و یخ

توجه: این بازی 1.99 و 4.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی Toy Defense 3 برای iOS دانلود بازی Toy Defense 3 برای iOS