متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Race The Traffic Moto برای اندروید


از بین ماشین ها عبور کنید و از حریفتان پیشی بگیرید و گاز موتورتان را تا آخر بگیرید. در بازی Race the Traffic Moto تمام حریفان شما حرفه ای هستند، پس سعی کنید در برابر موتور سواران دیگر برای خودتان آبرو بخرید.





صبح بخیر :
بازی Race the Traffic Moto با بازی های موتور سواری معمولی کمی فرق دارد و دارای سبک نو می باشد که به تازگی برای اندروید طراحی شده است. این بازی در خیابان های شلوغ طراحی شده است و بر خلاف بازی های موتور سواری دیگر که در پیست های موتور سواری خاصی به مسابقه می پردازند، بازی Race the Traffic Moto مسابقه در لابلای ماشین ها صورت می گیرد.

از بین ماشین ها عبور کنید و از حریفتان پیشی بگیرید و گاز موتورتان را تا آخر بگیرید. در بازی Race the Traffic Moto تمام حریفان شما حرفه ای هستند، پس سعی کنید در برابر موتور سواران دیگر برای خودتان آبرو بخرید. از مدل های جهانی موتورها لذت ببرید. شما هم می توانید از موتورهای سفارشی استفاده کنید و هم می توانید موتورهای قدیمی کلاسیک را به خیابان ها بیاورید.

سرعت بگیرید و از کنار ماشین ها عبود کنید تا نیتروی شما پر شود، سپس از نیترو استفاه کنید تا به بالاترین سرعت ممکن برسید. با دانلود بازی Race the Traffic Moto دست فرمان خود را آزمایش کنید.

 
ویژگی ها:
- دارای سه حالت بازی
- ۶ موتور فوق العاده برای خریدن
- گیم پلی زیبا
- گرافیک سه بعدی (۳D)

دانلود بازی Race The Traffic Moto برای اندروید دانلود بازی Race The Traffic Moto برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
تریلر و گیم پلی بازی Race The Traffic (اندروید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Race The Traffic برای اندروید


شما با یک بازی هیجان انگیز در سبک بازی های مسابقه ای و رانندگی روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی دانست.





صبح بخیر :
شما با یک بازی هیجان انگیز در سبک بازی های مسابقه ای و رانندگی روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی دانست. خود را برای یک بازی مسابقه ای با هیجان بالا آماده کنید. در این بازی می توانید با اتومبیل ها و کامیون های مختلفی رانندگی کنید. در سه حالت مختلف می توانید بازی کنید، حتی قادر به انتخاب روز و یا شب بودن محیط بازی هستید. همچنین در این بازی قابلیت ارتقا دادن اتومبیل های خود را نیز دارید.

ویژگی ها:
- سه حالت مختلف بازی
- وجود اتومبیل های مختلف
- موسیقی های بسیار معروف
- هیجان وصف ناپذیر

دانلود بازی Race The Traffic برای اندروید دانلود بازی Race The Traffic برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید