متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی My Talking Dog برای اندروید


اگر حیوان خانگی ندارید، الان وقت‌اش هست تا این بازی را دانلود کرده و تجربه‌ی نگه‌داری از حیوان خانگی را بچشید. سگ کوچک بازی را همراهی کنید. او را حمام ببرید. به او غذا دهید و او را برای خوابیدن آماده نمایید.





صبح بخیر :
اگر طرفدار بازی‌ با حیوانات هستید، این برنامه را از دست ندهید. از سگ درون برنامه مراقبت کنید و نیازهای او را برآورده سازید. اگر حیوان خانگی ندارید، الان وقت‌اش هست تا این بازی را دانلود کرده و تجربه‌ی نگه‌داری از حیوان خانگی را بچشید. سگ کوچک بازی را همراهی کنید. او را حمام ببرید. به او غذا دهید و او را برای خوابیدن آماده نمایید. شما هرچه که به سگ بگویید او با صدایی بامزه تکرار می‌کند. همچنین شما می‌توانید بازی‌های کوچکی انجام دهید و از بازی با سگ لذت ببرید.

دانلود برنامه Call Logs Backup and Restore برای اندروید دانلود برنامه Call Logs Backup and Restore برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
My Talking - اندروید لوکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی 2020 My Country برای اندروید


شما به عنوان فرماندار یک کلان شهر باید به ساخت و مدیریت شهرها و کشور بپردازید و پیش بینی های لازم را برای مقابله با اتفاقات مختلف و حوادث طبیعی در نظر بگیرید! باید با ساخت خانه ها و ساختمان ها، رونق بخشیدن به کشاورزی و کارهای دیگر کشور را گسترش دهید.





صبح بخیر :
۲۰۲۰: My Country به فارسی (۲۰۲۰:کشور من) یکی از سرگرم کننده ترین و بهترین بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۱۷ میلیون کاربر از سراسر دنیا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های مدیریت کلان شهر می باشد! هم اکنون سال ۲۰۲۰ می باشد و شما به عنوان فرماندار یک کلان شهر باید به ساخت و مدیریت شهرها و کشور بپردازید و پیش بینی های لازم را برای مقابله با اتفاقات مختلف و حوادث طبیعی در نظر بگیرید! شما باید با ساخت خانه ها و ساختمان ها، رونق بخشیدن به کشاورزی و کارهای دیگر کشور را گسترش دهید و تجربه ی مدرن ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

شما باید انواع مکان های مختلف را برای جلوگیری از هرج و مرج در شهر در نظر بگیرید، به عنوان مثال باید برای جلوگیری از آتش سوزی از قبل آتش نشانی را احداث کرده باشید، مکان های مختلف را برای مقابله با حمله ی موجودات فضایی بسازید و حتی افرادی را برای جلوگیری از شورش و آشوب در شهر به کار بگیرید! بازی به صورت یک زندگی واقعی طراحی گردیده است به گونه ای که ممکن است شهروندان به انواع بیماری های واگیردار دچار شوند و بیمارستان موردنیاز است، ممکن است مردم شهر به دعوا و آشوب دست بزنند یک گارد امنیتی مورد نیاز است و حتی موجودات مختلفی مثل دایناسور به شهر حمله می کند که باید جلوی آن ها را بگیرید!

برخی از ویژگی ها:
* امکان ایجاد ساختمان هایی مدرن و شگفت انگیز در مکان های مختلف
* در دسترس بودن بیش از ۱۰۰ هزار آیتم مختلف برای شخصی سازی ساختمانها
* بودن ماشین هایی بسیار زیبای آینده از جمله ماشین پرنده هایی بی نطیر
* اتفاق افتادن رویدادهای مختلف یماری های واگیردار، تهاجم بیگانه و بلایای طبیعی
* امکان ساخت مکان های اداری مختلف از جمله آتش نشانی، پلیس و غیره
* امکان ساخت انواع پارک های بازی و مکان های سرگرم کننده برای مشغول ساختن مردم
* دارا بودن گرافیک عالی و خیره کننده + انیمیشن های دوست داشتنی + صداگذاری مهیج

دانلود بازی 2020 My Country برای اندروید دانلود بازی 2020 My Country برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید