متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Monster Stunts برای iOS


سوار بر ماشین های غول پیکر و بزرگ شوید و وارد مسابقات هیجان انگیز پرش شوید. این ماشین ها بسیار منعطف پذیر و غولپیکر می باشند و میتوانید مسابقات هیجان انگیزی را در مسیرهای بسیار عجیب و غریب و دشواری را تجربه کنید.



صبح بخیر :

سوار بر ماشین های غول پیکر و بزرگ شوید و وارد مسابقات هیجان انگیز پرش شوید. این ماشین ها بسیار منعطف پذیر و غولپیکر می باشند و میتوانید مسابقات هیجان انگیزی را در مسیرهای بسیار عجیب و غریب و دشواری را تجربه کنید و با آنها انواع پرش ها و چرخش های ۳۶۰ درجه را امتحان کنید.

ویژگی ها:
- انتشار به صورت یونیورسال و جهانی برای تمام دیوایس ها
- دارای ۴۰ مرحله ی مختلف
- دارای ۱۰ کامیون مختلف
- دارای گیم سنتر
- بهینه شده باری آیفون ۵

توجه: این بازی 1.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی Monster Stunts برای iOS دانلود بازی Monster Stunts برای iOS




ویدیو مرتبط :
دانلود تمام بازی های آندروید و ios رایگان+بازی اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Monster Dash برای iOS


اگر تاکنون Monster Dash را بازی نکرده‌اید، با یک بازی در سبک پلتفرم دو بعدی طرف هستید که گیم‌پلی آن در حال و هوای بازی Jetpack Joyride است.



صبح بخیر :

اگر تاکنون Monster Dash را بازی نکرده‌اید، با یک بازی در سبک پلتفرم دو بعدی طرف هستید که گیم‌پلی آن در حال و هوای بازی Jetpack Joyride است. اما بر خلاف Jetpack Joyride دیگر سوار بر جت‌پک نیستید و به جای جاخالی دادن به هیولاها باید آن‌هایی که سر راهتان قرار می‌گیرند را با سلاح‌هایی که در اختیارتان گذاشته می‌شود از بین ببرید.

البته Monster Dash عنوان جدیدی نیست و سال‌هاست که در اپ استور موجود است. حتی عده‌ای شاید آنقدر این بازی را انجام داده‌اند که دیگر از آن خسته شده و مدت زیادی است که از دستگاهشان پاکش کرده‌اند. اما خوشبختانه روز گذشته آپدیتی برای این عنوان عرضه شد که امکانات جدیدی نظیر هیولاهای جدید، آپگریدهای مختلف و افزودن پشتیبانی از آیفون ۶ حیات دوباره‌ای به آن بخشیده است.
 
برای وصف Monster Dash در جاهای مختلفی از عنوان یکی از بهترین بازی‌های سبک رانر یاد شده است. فرصتی خوبی است که حتی اگر این بازی را پیش از این انجام داده‌اید، آن را به رایگان از اپ استور دریافت کرده و با آپدیت جدید خاطره‌ی خود از عنوان را تازه کنید.

توجه: این بازی 0.99 دلاری فقط به مدت یک هفته رایگان می باشد.

دانلود بازی Monster Dash برای iOS دانلود بازی Monster Dash برای iOS