متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی League of Angels - Fire Raiders برای اندروید


به لیگ فرشته‌ها خوش آمدید! به یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی بپیوندید! در کنار قهرمان‌ و فرشته‌ی موردعلاقه‌یتان وارد جنگ با دشمن شوید.





صبح بخیر :
به لیگ فرشته‌ها خوش آمدید! به یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی بپیوندید! در کنار قهرمان‌ و فرشته‌ی موردعلاقه‌یتان وارد جنگ با دشمن شوید. فرشته‌های خود را تعلیم دهید و اجازه دهید مسیر برای مبارزه باز شود. قدرت در دستان شماست. سلاح به دست گیرید و دشمن را نابود سازید.

تذکر: پس از نصب نیاز به دانلود دیتا است.

دانلود بازی League of Angels - Fire Raiders برای اندروید دانلود بازی League of Angels - Fire Raiders برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
گیم پلی بازی اندرویدی League of Angels -Fire Raiders

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Clash of Lords برای اندروید


در این بازی شما باید با ایجاد یک امپراطوری قدرتمند و رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست داده و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید.





صبح بخیر :
Clash of Lords به فارسی (برخورد پادشاهان) بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیکی خارق العاده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفونتان جنگ های پادشاهی را به ارمغان خواهید آورد. در این بازی شما باید با ایجاد یک امپراطوری قدرتمند و رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست داده و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید.

شما باید با جمع اوری مواد معدنی مختلف سرمایه ی خود را افزایش داده و از سرمایه برای ارتقای بازی و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید!

برخی از ویژگی ها:
* بودن سربازان و تجهیزات مختلف برای جنگ
* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای مختلف برای ساخت سرزمین خود
* بودن صدها موجودات غیرطبیعی برای از بین بردن
* امکان بازی به صورت آنلاین و مقایسه امتیاز با کاربران دیگر
* گرافیک بالا و گیم پلی اعتیاد آور

بازی سرگرم کننده ی Clash of Lords علی رغم حجم بسیار کم و ناچیز خود دارای گرافیکی عالی می باشد و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی پیشنهاد می دهیم.

دانلود بازی Clash of Lords برای اندروید دانلود بازی Clash of Lords برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید