متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Island Raiders برای اندروید


داستان بازی Island Raiders از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید روستای خود را با دقت و اصول بنا نمایید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و جنگ کنید و غنیمت کسب کنید.





صبح بخیر :
Island Raiders (به فارسی: مهاجمان جزیره) یک بازی با گرافیک اچ دی خیره کننده و صداگذاری عالی از استودیوی معروف بازی سازی tap4fun است که در سبک بازی های استراتژیک آنلاین قرار می گیرد. این بازی تا حد بسیار زیادی شبیه بازی معروف Clash Of Clans است. داستان بازی Island Raiders از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید روستای خود را با دقت و اصول بنا نمایید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و جنگ کنید و غنیمت کسب کنید و در این میان از حمله سایر قبایل به دهکده خود هم غافل نشوید زیرا برایتان گران تمام خواهد شد. شما میتوانید امپراطوری خود را با سلیقه خود بنا کرده و حواستان باشد که هنگامی که ابزارهای شما رو به تحلیل است مراقب حمله سایر دشمنان نیز باشید ، چون نداشتن امکانات برای شما بهترین فرصت برای حمله دشمن به شماست ! فراموش نکنید این بازی به صورت آنلاین و بین تمام کاربران جهان می باشد. پس ساختمان های خود را اصولی بنا کنید و حواستان باشد معتاد بازی نشوید!

دانلود بازی Island Raiders برای اندروید دانلود بازی Island Raiders برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
تریلر بازی ISLAND RAIDERS

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی League of Angels - Fire Raiders برای اندروید


به لیگ فرشته‌ها خوش آمدید! به یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی بپیوندید! در کنار قهرمان‌ و فرشته‌ی موردعلاقه‌یتان وارد جنگ با دشمن شوید.





صبح بخیر :
به لیگ فرشته‌ها خوش آمدید! به یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی بپیوندید! در کنار قهرمان‌ و فرشته‌ی موردعلاقه‌یتان وارد جنگ با دشمن شوید. فرشته‌های خود را تعلیم دهید و اجازه دهید مسیر برای مبارزه باز شود. قدرت در دستان شماست. سلاح به دست گیرید و دشمن را نابود سازید.

تذکر: پس از نصب نیاز به دانلود دیتا است.

دانلود بازی League of Angels - Fire Raiders برای اندروید دانلود بازی League of Angels - Fire Raiders برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید