متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Earn to Die 2 برای iOS


در قسمت دوم این بازی شما با ماشین های جدیدتر با قابلیت های ارتقای بیشتر اقدام به کشتن زامبی ها می‌کنید.



صبح بخیر :

با توجه به استقبال زیاد از بازی مهیج و اکشن Earn To Die با موضوع کشتن زامبی ها با ماشین های پیشرفته، شرکت سازنده بازی اقدام به ساختن قسمت دوم این بازی نمود. در قسمت دوم این بازی شما با ماشین های جدیدتر با قابلیت های ارتقای بیشتر اقدام به کشتن زامبی ها می‌کنید. علاوه بر آن یک سری زامبی با شمایل جدید و جسته های متفاوت و نیز غول به بازی اضافه شده اند و محیط بازی با امکانات جانبی بیشتری همراه است. از نکات جالب دیگر این نسخه از بازی این است که زامبی ها همیشه به دنبال شما هستند و از پشت به شما حمله می‌کنند.

توجه: این بازی 0.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی Earn to Die 2 برای iOS دانلود بازی Earn to Die 2 برای iOS




ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Earn to Die 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Earn to Die Lite برای اندروید


Earn to Die بازی فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و زامبی می باشد که در آن شما با کامیون قدیمی خود در صحرایی که توسط زامبی ها احاطه شده است، می روید تا زامبی ها را یکی پس از دیگر با اسلحه ها و یا زیر گرفتن آن ها از بین ببرید.





صبح بخیر :
Earn to Die بازی فوق العاده هیجان انگیز و بسیار زیبا در سبک بازی های اکشن و زامبی برای اندروید می باشد که در آن شما با کامیون قدیمی خود در صحرایی که توسط زامبی ها احاطه شده است، می روید تا زامبی ها را یکی پس از دیگر با اسلحه ها و یا زیر گرفتن آن ها از بین ببرید.

کامیون شما بنزین بسیار کمی دارد و شما با جمع اوری سکه های موجود در مسیر به افزایش میزان بنزین ماشین خود کمک می کنید تا بیشتر روشن بماند! شما باید از میان این زامبی ها به سلامت عبور کنید تا بتوانید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید.

با بدست آوردن پول به افزایش تجهیزات و ارتقای ماشین و سلاح خود بپردازید و لحظاتی هیجان آور را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان آورید. اگر از طرفداران بازی های زامبی هستید، پیشنهاد می کنیم بازی Earn to Die را امتحان کنید چرا که از امتحان کردن آن پشیمان نخواهید شد!



برای دریافت برنامه کلیک کنید