متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Dragon Hills برای اندروید


همیشه اینطوری هست که پرنسس‌ها منتظر پرنس جوان برای نجات‌شلن باشند؟! در این بازی کنترل اژدهای خطرناک را در دست بگیرید و به پرنسس خشمگین در ماموریت کینه‌جویانه‌اش کمک کنید.





صبح بخیر :
همیشه اینطوری هست که پرنسس‌ها منتظر پرنس جوان برای نجات‌شلن باشند؟! در این بازی کنترل اژدهای خطرناک را در دست بگیرید و به پرنسس خشمگین در ماموریت کینه‌جویانه‌اش کمک کنید. بر روی تپه‌های بلند بپرید، سعی کنید تا تعادل اژدها را حفظ کنید و هر چه سر راه هست را از بین ببرید. سکه‌ها را جمع کنید و امتیاز بیش‌تر بدست آورید.

ویژگی‌ها:
- دارای گیم‌پلی جالب و سریع
- دارای محیط شاد و رنگی
- کنترل آسان بازی
- امکان بازی به صورت آنلاین و رقابت با دوستان

دانلود بازی Dragon Hills برای اندروید دانلود بازی Dragon Hills برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
پیش نمایش بازی Dragon Hills

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Dragon Mania برای اندروید


در بازی Dragon Mania شما از اژدهای نوزاد نگهداری می کنید تا بزرگ شوند و تبدیل به اژدهای بزرگی شوند. شما وظیفه دارید از آنها مراقبت کنید و به آنها تمرینات جنگی مانند حمله و دفاع بیاموزید.





صبح بخیر :
در بازی Dragon Mania شما از اژدهای نوزاد نگهداری می کنید تا بزرگ شوند و تبدیل به اژدهای بزرگی شوند. شما وظیفه دارید از آنها مراقبت کنید و به آنها تمرینات جنگی مانند حمله و دفاع بیاموزید. در هر مرحله از این بازی شاهد بزرگ شدن اژدهای انتخابی خود می شوید و می توانید در آخر با آن به مبارزهبا اژدهای دیگر بروید. این بازی دارای گرافیک ۳D با محیطی جذاب می باشد و همچنین می توانید زبان بازی را به زبان های دیگر مانند ایتالیایی، پرتغالی، فرانسوی و… تغییر دهید. این بازی به دلیل نامحدود بودن به شما این امکان را می دهد که تا هر تعدادی خواستید اژدها برای آموزش دادن انتخاب کنید.

دانلود بازی Dragon Mania برای اندروید دانلود بازی Dragon Mania برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید