متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Big Truck برای اندروید


بازی Big Truck یکی از بازی های ساده و سرگرم کننده سیستم های اندروید است. در بازی کامیون بزرگ شما فقط باید کامیون را در زمین های ناهموار و شیب های تند کنترل کنید و کامیون را تا مقصد برسانید.





صبح بخیر :
بازی Big Truck یکی از بازی های ساده و سرگرم کننده سیستم های اندروید است. در بازی کامیون بزرگ شما فقط باید کامیون را در زمین های ناهموار و شیب های تند کنترل کنید و کامیون را تا مقصد برسانید. بازی کامیون بزرگ یکی از بازی های برتر ماه جولای می باشد. این بازی با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد. امیدواریم از دانلود بازی کامیون بزرگ لذت ببرید.

ویژگی ها:
- محیط بازی سه بعدی
- گرافیک بالا
- بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور
- مناسب برای تمام سنین
- مناسب برای تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا

دانلود بازی Big Truck برای اندروید دانلود بازی Big Truck برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود بازی اندروید -دانلود نرم افزار اندروید=p30app.co

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Top Truck برای اندروید


بازی Top Truck برای آن دسته از افرادی که به پرش با ماشین علاقه دارند، می باشد تا به طور مجازی در موبایل یا تبلت اندرویدی خودشان بتوانند تجربه پرش را داشته باشند.





صبح بخیر :
بازی Top Truck برای آن دسته از افرادی که به پرش با ماشین علاقه دارند، می باشد تا به طور مجازی در موبایل یا تبلت اندرویدی خودشان بتوانند تجربه پرش را داشته باشند. در این بازی در یک ماشین پرش به مسابقات در زمان های کم می پردازید. آب و هوا گوناگون در بازی و شرایط جادگی مختلف این کار را دشوار میکند، حتی در بعضی مواقع احتمال گیر کردن لاستیگ هایتان نیز وجود دارد. شما باید با برنامه ریزی دقیق مراحل مختلف را به پایان برسانید.

ویژگی ها:
- گرافیک بسیار زیبا
- افکت های واقع گرایانه

دانلود بازی Top Truck برای اندروید دانلود بازی Top Truck برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید