متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Battle Glory برای اندروید


در این بازی هم مانند بسیاری از دیگر بازی های استراتژیک شما می بایست پایگاه نظامی خود را بسازید و یک ارتش قدرتمند از نیرو های مختلف ایجاد نمایید. شما در این بازی از انواع تجهیزات مانند تانک و هواپیمای جنگی نیز بهره خواهید برد.





صبح بخیر :
Battle Glory یک بازی هیجان انگیز و زیبا برای اندروید در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیوی بازیسازی MG Studio LLC برای اندروید ساخته شده است. در این بازی هم مانند بسیاری از دیگر بازی های استراتژیک شما می بایست پایگاه نظامی خود را بسازید و یک ارتش قدرتمند از نیرو های مختلف ایجاد نمایید. شما در این بازی از انواع تجهیزات مانند تانک و هواپیمای جنگی نیز بهره خواهید برد.

ویژگی ها:
- گرافیک سه بعدی عالی نسبت به حجم کم
- انواع تجهیزات مانند تانک و هواپیمای جنگی
- ساخت پایگاه خود و ایجاد ارتش قدرتمند

دانلود بازی Battle Glory برای اندروید دانلود بازی Battle Glory برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
تریلر بازی BATTLE GLORY

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Battle Glory 2 برای اندروید


اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی هستید، این بازی را از دست ندهید. ارتش خود را سازماندهی کنید و با قبیله‌های دیگر وارد جنگ شوید. مبارزاتی مهیج و جالب در انتظار شما هست.





صبح بخیر :
اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی هستید، این بازی را از دست ندهید. ارتش خود را سازماندهی کنید و با قبیله‌های دیگر وارد جنگ شوید. مبارزاتی مهیج و جالب در انتظار شما هست. شما می‌توانید در این بازی از یک سرباز معمولی تبدیل به یک سوپرقهرمان شوید.

تذکر: پس از نصب نیاز به دانلود دیتا است.

دانلود بازی Battle Glory 2 برای اندروید دانلود بازی Battle Glory 2 برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید