متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Angry Birds Fight برای اندروید


شما با یکی دیگر از سری بازی های زیبا و بسیار محبوب شرکت rovio یعنی بازی محبوب پرندگان خشمگین برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. در این بازی شما در زمان واقعی با بازیکنان واقعی دیگر به صورت استراتژی وارد میدان جنگ شوید.





صبح بخیر :
شما با یکی دیگر از سری بازی های زیبا و بسیار محبوب شرکت rovio یعنی بازی محبوب پرندگان خشمگین برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. در این بازی شما در زمان واقعی با بازیکنان واقعی دیگر به صورت استراتژی وارد میدان جنگ شوید. این بازی از گیم پلی بسیار اعتیادآوری بهره می برد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. پرندگان خود را با سلاح ها و زره های مختلف تجهیز نمایید و قدرت حمله آنها را افزایش دهید تا یک مبارزه بی نظیر را تجربه نمایید. در جزیره ناشناخته سفر کنید و ماجراجویی های بسیاری را انجام دهید. بازی دارای گرافیکی فانتزی و زیبایی می باشد و از طراحی جذاب و بی نظیری نیز برخوردار می باشد.

ویژگی‌ها:
- چالش دیگر با بازیکنان دیگر از سراسر جهان
- تجهیز پرندگان و استفاده از سلاح های قدرتمند
- مسابقه و استفاده از قدرت های ویژه
- سفارشی سازی پرندگان خود
- گرافیک جذاب و بی نظیر

دانلود بازی Angry Birds Fight برای اندروید دانلود بازی Angry Birds Fight برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Angry Birds Fight

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Angry Birds Space برای اندروید


بازی شماره یک تاریخ موبایل هم اکنون به فضا می‌رود! پس از دزدیده شدن تخم پرندگان خشمگین، آنها در تعقیب دزدان خود را در فضا یافتند. فضایی پر از خوکهای فضایی! خوشبختانه آنها هم توانایی‌های خارق‌العاده خاص خود را دارند.





بازی شماره یک تاریخ موبایل هم اکنون به فضا می‌رود!

پس از دزدیده شدن تخم پرندگان خشمگین، آنها در تعقیب دزدان خود را در فضا یافتند. فضایی پر از خوکهای فضایی! خوشبختانه آنها هم توانایی‌های خارق‌العاده خاص خود را دارند.

۶۰ مرحله جدید در انتظار شماست.



دانلود برای اندروید