متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بهترین مجله ها را با افتخار تقدیم می کنیم


مجله زندگی ایده آل با مطالبی در زمینه های سلامت، زیبایی، تناسب اندام، ظاهر ایده آل، دكوراسیون و زندگی ایده آل در دسترس شماست. مجله زندگی ایده آل را از كیوسك ها، آرایشگاهها، كلینیكهای تخصصی پزشكی و سوپرماركتها می توانید تهیه نمایید. صبح بخیر: مجله زندگی ایده آل با مطالبی در زمینه های سلامت، زیبایی، تناسب اندام، ظاهر ایده آل، دكوراسیون و زندگی ایده آل در دسترس شماست. مجله زندگی ایده آل را از كیوسك ها، آرایشگاهها، كلینیكهای تخصصی پزشكی و سوپرماركتها می توانید تهیه نمایید.


ماهنامه سیب سبز برای اولین بار در ایران، مجله ای با استانداردهای جهانی در حوزه سلامت، تغذیه و آشپزی، تناسب اندام ، بهداشت پوست و مو، روان شناسی و مهارت های زندگی، سلامت مادر و کودک، سلامت سالمندان، مشاوره پزشکی و ... سیب سبز را همزمان با کیوسک های مطبوعاتی در داروخانه ها و کلینیک های پزشکی و سوپر مارکت ها هم عرضه می شود.




ویدیو مرتبط :
XPLOSM TEAM با افتخار تقدیم میکند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افتخار فوتبال پاك متعلق به من است



 

افتخار فوتبال پاك متعلق به من است

 

قلعه‌نويي: مدعيان فوتبال ناپاك براي ماندن در مديريت 10 نفر را مي‌بينند

سرمربي سپاهان گفت: آنهايي كه دم از فوتبال ناپاك مي‌زنند براي بقا در مديريت نزد 10 نفر مي‌روند تا سر كار بمانند.

امير قلعه نويي درباره قهرماني سپاهان عنوان كرد: فوتبال ناپاك دكاني براي آقايان شده است. زماني كه به مشكل مي خورند از آن استفاده مي كنند و زماني كه برنده مي شوند حريف را تجزيه و تحليل كرده بودند و عمق دفاع را ديده بودند. با اين حال من بايد از مهندس محرابيان وزير محترم صنايع تشكر كنم كه شرايط خوبي را براي باشگاه هاي صنعتي فراهم كرده اند. همچنين از دكتر قاليباف تشكر مي كنم كه پيام تبريكي براي قهرماني تيم ما ارسال كرده بودند.

وي با اشاره به فوتبال ناپاك كه از سوي برخي به آن دامن زده مي شود گفت: مردم از ما جلوتر هستند و نمي توانيم به آنها انحراف فكري بدهيم. آنها خوب و بد را از هم تشخيص مي دهند. آنهايي كه دم از فوتبال ناپاك مي زنند براي بقا در سمت مديريتشان پيش 10 نفر مي روند تا همچنان سركار باقي بمانند و يا نزد 10 نفر مي روند تا به آنها تيم بدهند و سالي 200، 300 ميليون تومان درآمد داشته باشند.

قلعه نويي به دوره هاي گذشته ليگ برتر اشاره كرد و اظهار داشت: در همان زمان كه پاس قهرمان شد ما جوانمردانه بازي كرديم و آن زمان به نام روز فوتبال پاك نامگذاري شد و افتخارش متعلق به من است. در دقيقه 88 از پيكان گل خورديم و پاس قهرمان شد.

سرمربي سپاهان با اشاره به نماز شكر اين تيم پس از قهرماني گفت: فوتباليست ها الگوي جوانان و نوجوانان ما هستند و آنها وقتي مي بينند بازيكنان در اوج قهرماني خدا را شكر مي كنند و بندگي او را به جاي مي آورند الگوي مناسبي براي جوانان ما مي شوند.

قلعه نويي در مورد اينكه برخي از زندگي تجملاتي او ايراد گرفته اند و درباره ارتباط او با برخي از بازيكنان حرف هايي مي زنند تصريح كرد: جاي تاسف دارد كه برخي نمي توانند پيشرفت ديگران را ببينند. من تاكنون در مورد هيچ شخصي حرف نزده ام اما زماني كه آنها ترور شخصيت و با آبروي افراد بازي مي كنند مجبورم پاسخ‌شان را بدهم. من تمامي آنها را به خدا واگذار مي كنم.

وي در مورد حرف يكي از مربيان استقلال كه گفته بود من مثل برخي ها روي سكو آدم ندارم، گفت: درگيري اين آقايان به من چه ارتباطي دارد؟ مگر مردم روي سكو ها مي دانستند كه قرار است آنها (فرهاد مجيدي و صمد مرفاوي) در زمين مسابقه با هم درگير شوند؟ آنها فكر مي كنند مردم هم مثل خودشان هستند.

قلعه نويي تاكيد كرد: حتما اشتياق مردم اصفهان براي قهرماني هم با پول بوده است. من از كسي نمي ترسم زيرا بنده خدا هستم و بنده‌ي بنده نيستم. بهتر است اين دكان ها را جمع كنند. زماني كه براساس توانايي و قابليت پست نگيرند بايد اين خواري ها را هم تحمل كنند. آدم بايد محبوب بوده و در دل مردم جا داشته باشد. مشهور شدن كاري ندارد.

وي در مورد ماندنش در سپاهان و درگيري با هادي عقيلي گفت: دوست دارم در اين تيم بمانم و اگر ماندني شدم تيم را براساس ايده‌آل‌هاي خود مي سازم اما اين شايعه ها درست نيست. ديروز هم گفتند قلعه نويي، عمادرضا، نويدكيا و عقيلي را نمي خواهد. اين حرف ها درست نيست برخي فقط به دنبال تخريب هستند. آنهايي كه ادعا مي كنند سپاهان هزينه زيادي داشته بخواهند هر 4 تيم اول هزينه هايشان را منتشر كنند تا مردم ببينند چه تيمي بيشتر هزينه كرده است. عزت و ذلت انسان دست خدا است...../تحلیل:فارس