متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

این چند نفر



 اخبارانتخابات,خبرهای انتخابات,اصلاح‌طلبان

در هفته جاری اخبارهای نسبتا خوشحال‌کننده‌ای به گوش اصلاح‌طلبان، حامیان دولت و مردم رسید. برخی از کاندیداهای شاخص و چهره اصلاح‌طلب و اعتدالگرا از حوزه انتخابیه استان تهران صلاحیتشان مورد تایید قرار گرفت. البته ممکن است این روند تا 27 بهمن ماه ادامه داشته باشد یعنی تعداد دیگری بر افراد تایید صلاحیت شده اضافه شوند.

بازگشت امید
محمدرضا عارف، محمدعلی وکیلی، سهیلا جلودارزاده، پروانه مافی، مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب و الیاس حضرتی از کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلبی هستند که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر مورد تایید قرار گرفته‌اند. تایید صلاحیت این افراد بار دیگر امید و انگیزه را در شور و مشارکت حداکثری مردم باز گرداند. بنابراین کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلب تنها دو گام دیگر برای ورود به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فاصله دارند. گام اول حضور در لیست اصلاح‌طلبان و گام دوم مشارکت حداکثری ملت در پای صندوق‌های رای.


استان‌ها چشم انتظار تهران
دیروز جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برای تدوین لیست سی نفره اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس تشکیل شد.

 

یکی از اعضای شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به خبرگزاری ایلنا خبر داد، بعد از آنکه بسیاری از شخصیت‌های موثر، شناخته شده، فعالان حزبی، صنفی، شخصیت‌های مرجع و شناخته شده رد صلاحیت شدند فراخوان‌هایی برای تعیین سی نفره اصلاح‌طلبان در رسانه‌ها منتشر شد که بعد از آن جمع زیادی از افراد متخصص، استادان دانشگاه و مدیران بخش خصوصی به ستادهای اصلاح‌طلبان مراجعه کردند و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با توجه به فرصت کم باقی مانده با آنان مصاحبه کردند. او گفت حدود سیصدنفر از نامزدهای تایید صلاحیت شده در این مدت به ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان مراجعه کردند که در ‌‌نهایت بعد از چند مرحله پالایش هفتاد نفر از آن‌ها برای قرار گرفتن در لیست اصلاح‌طلبان انتخاب شدند که بر اساس معیارهایی امتیاز دهی شدند و ارزیابی اولیه از آنان صورت گرفت که در ‌‌نهایت روز سه شنبه (دیروز) از ساعت سه آخرین جلسه برای انتخاب سی‌نفر نهایی از میان این هفتاد نفر برگزار خواهد شد.

 

همچنین یکی از فعالان سیاسی استان کرمان به این خبرگزاری گفت، اصلاح‌طلبان کرمان منتظر لیست نهایی تهران هستند تا در صورتی که بعضی فعالان سیاسی استان در لیست نهایی اصلاح‌طلبان قرار نگرفتند به حوزه‌های بدون نماینده اصلاح‌طلب این استان منتقل شوند. به هر حال به نظر می‌رسد حضور 7 چهره شاخص نام برده شده، در لیست تهران اصلاح‌طلبان حتمی باشد. اما این هفت نفر کیستند و چه سوابقی دارند؟


محمدرضا عارف
محمدرضا عارف، سیاستمدار اصلاح‌طلب، استاد دانشگاه، رئیس بنیاد امید ایرانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو پیوسته و رئیس گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، رئیس هیات مدیره بنیاد باران، عضو شورای‌عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مشاور عالی رئیس این جمعیت ملی در امور بشردوستانه است.

 

او در دوره دولت اصلاحات (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴) معاون اول رئیس‌جمهور اسبق بود. عارف در سال‌های دهه ۱۳۶۰ در سمت‌های معاونت‌های دانشجویی، آموزشی و هماهنگی و قائم مقامی وزارت فرهنگ و آموزش عالی مشغول به کار بود. وی در ۱۳۷۳ به ریاست دانشگاه تهران منصوب شد. وی در ۱۳۷۶، به عنوان وزیر پست، تلگراف و تلفن به کابینه دولت اصلاحات راه یافت. وی همچنین در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون رئیس جمهور منصوب و تا سال ۱۳۸۴ در پست معاون رئیس دولت اصلاحات مشغول به کار بود. محمدرضا عارف به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 حضور داشت، اما با اجماع اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان به نفع حجت‌الاسلام حسن روحانی از رقابت انصراف داد که همین موضوع به عنوان دلیل اصلی پیروزی روحانی در انتخابات 92 دانسته می‌شود.

 

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و یکی از هفت چهره‌ شاخص اصلاح‌طلب به عنوان کاندیدا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود. محمدرضا عارف در پاسخ به این پرسش که لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان چه زمانی اعلام می‌شود به «ابتکار» گفت: لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در مراحل نهایی قرار دارد البته منتظر اعلام نظر و آخرین تصمیمات شورای نگهبان درباره احراز صلاحیت کاندیداها هستیم و امیدواریم شورای نگهبان در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری انتخاباتی رقابتی، رفتار و عمل کند.

 

رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاح‌طلبان با توجه به کاندیداهای تایید صلاحیت شده فعلی می‌توانند لیست خوبی را برای انتخابات مجلس دهم ببندند یا خیر، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم لیست وزینی منتشر کنیم و از مردم می‌خواهیم به کل لیست رای دهند. رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به این سوال که با توجه به کاندیداهای تایید صلاحیت شده، ساختار سرلیستی و قرار گرفتن سایر کاندیداها در لیست تهران چگونه خواهد بود، بیان کرد: معتقدیم همه دوستانی که در لیست قرار می‌گیرند سر لیست هستند، اما فعلا اجازه دهید در خصوص این گونه مسائل ورود نکنیم.


محمدعلی وکیلی
محمدعلی وکیلی، مدیرکل فرهنگی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (دوره حجت‌الاسلام قمی)، راه‌اندازی ازدواج‌های دانشجویی در اواسط دهه هفتاد و مدیریت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز را در کارنامه خود دارد. وی در حال حاضر مدیرمسئول روزنامه «ابتکار» است. وکیلی یکی از هفت چهره‌ شاخص اصلاح‌طلب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به شمار می‌رود.


سهیلا جلودارزاده
سهیلا جلودارزاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های پنجم، ششم و میان دوره‌ای هفتم بوده است. وی به عنوان عضو شورای مرکزی خانه کارگر، عضو دفتر سیاسی و مسئول سازمان‌های حزب اسلامی کار، عضو جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل مدارس خارج از کشور، رئیس اتحادیه زنان کارگر، مسئول تدوین سیاست‌های کلان نظام در مورد خانواده در کمیته بانوان مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت دارد.

 

در حال حاضر سهیلا جلودارزاده یکی از هفت چهره‌ شاخص اصلاح‌طلب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به شمار می‌رود. سهیلاجلودارزاده در گفت‌وگو با «ابتکار» درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات با بیان اینکه ملت ایران بر خلاف دوره‌های گذشته با انتخابات قهر نخواهند کرد، افزود: حضور و مشارکت در انتخابات تکلیفی شرعی و دینی است.

 

بنابراین افرادی که با انقلاب زندگی کرده‌اند به خوبی اطلاع دارند که باید در انتخابات شرکت کنند. جلودارزاده تاکید کرد: انتخابات هر چه جلوتر می‌رود مردمی‌تر و تخصصی‌تر می‌شود. طبیعتا برای تغییر رویکردها و کارآمدتر شدن مجلس باید در انتخابات حضور و مشارکت حداکثری داشت تا هر چه سریعتر برنامه‌ها و راهبردهای سند چشم اندازه 1404 و توسعه یافتگی کشور به اجرا درآید. وی در ادامه بیان کرد: اگر مردم به بنده اعتماد کنند و به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی شویم اقدامات به خصوصی را در اولویت کاری خود قرار خواهم داد.

 

جلودارزاده درباره اقدامات اولیه خود در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس دهم باید زمینه‌های برنامه ششم در جهت سند چشم انداز 1404 به وجود آید تا شرایط بهتری برای ملت ایران مهیا و آماده شود. به گفته وی، باید نقشه راهی برای اجرای برنامه ششم و دیگر راهبردها تهیه و تنظیم شود. بنابراین مهمترین اقدام و کار در مجلس دهم باید همین رویکردی باشد که گفتم. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه اقدامات و برنامه‌های جامعی برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار باید در مجلس دهم شکل بگیرد، افزود: یکی از اولویت‌های مجلس آینده باید سازماندهی به مسائل زنان سرپرست خانواده باشد. بنابراین در مجلس دهم باید نهضت کار و کارآفرینی به وجود آید.


پروانه مافی
پروانه مافی، فرماندار سابق شمیران در دولت اصلاحات رئیس کمیته بانوان موسسه نشر، رئیس کمیته بانوان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی است. یکی از هفت چهره‌ شاخص اصلاح‌طلب به عنوان کاندیدا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود. پروانه مافی در پاسخ به این پرسش که آیا از شانس ورود خویش به مجلس دهم امیدوار است یا خیر، افزود: با توجه به اینکه در حوزه‌ها و بخش‌های متعددی فعالیت و حضور داشته‌ام و اگر خدا هم بخواهد امکان رای‌آوری را دارم به خصوص اینکه دوستان و طرفداران در حال تلاش‌های گسترده‌ای هستند. بنابراین نسبت به این مساله امیدواریم. عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره اولویت‌ برنامه‌های خویش بعد از ورود به مجلس دهم گفت: قطعا اولویت‌ کاری من مربوط به مباحث اقتصادی و اشتغال جوانان خواهد بود. به این دلیل که وضعیت اشتغال جوانان و اقتصادی کشور مطلوب و خوشایند نیست.

 

مافی یکی از انگیزه‎های کاندیداتوری خود در مجلس دهم را بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال جوانان دانست و در ادامه تاکید کرد: مجلس آینده شورای اسلامی باید برنامه‌های بسیاری در مورد کارآفرینی داشته باشد تا اقتصاد و وضعیت اشتغال جوانان را به سمت نقطه ایده آل و مطلوبی هدایت و رهبری شود. او تصریح کرد: علاوه بر مواردی که گفتم مجلس دهم باید به مباحث حقوق اجتماعی و حقوق زنان توجه جدی نشان دهد. چراکه دغدغه و نگرانی‌هایی در مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور وجود دارد. مافی در ادامه به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: به دلیل اتفاقات پیش آمده ممکن است نسبت به چندماه گذشته از شور، نشاط و تاب مردم کاسته شده باشد، اما نشست‌هایی که دوستان اصلاح‌طلب در حوزه‌های مختلف ترتیب داده‌اند و بارها تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندو‌ق‌های رای شده است از اثرات اتفاقات گذشته کاهش یافته است.

 

مافی در این باره اضافه کرد: انتخابات تنها وسیله‌ای است که می‌تواند دموکراسی را در کشور بیمه کند. بنابراین مردم باید با صندوق‌های رای قهر نکنند به این معنا که باید مشارکت حداکثری در انتخابات امسال داشت. عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پایان اظهار کرد: اصلاح‌طلبان به هیچ عنوان نباید با انتخابات قهر کنند چراکه هر زمان با انتخابات قهر کردند، دچار ضرر شدند. بنابراین ما نمی‌توانیم با سرنوشت خود و فرزندان خودمان قهر کنیم.


مصطفی کواکبیان
مصطفی کواکبیان، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب و نماینده مردم سمنان و مهدی‌شهر در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده، وی در حال حاضر دبیر کل حزب مردم سالاری است. او پیش از این نایب رئیس شورای حزب همبستگی بوده ‌است. کواکبیان یکی از هفت چهره‌ شاخص اصلاح‌طلب به عنوان کاندیدا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود.


علیرضا محجوب
علیرضا محجوب به عنوان نماینده مردم تهران در دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی حضور داشته است. وی در حال حاضر سیاستمدار، نظریه پزدار، نویسنده اصلاح‌طلب است. وی نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره نهم و دبیرکل خانه کارگر فعالیت دارد.


الیاس حضرتی
الیاس حضرتی، در دوره‌های سوم، چهارم و پنجم به عنوان نماینده مردم رشت به مجلس شورای اسلامی و در دوره ششم مجلس به عنوان نماینده مردم تهران به مجلس راه یافت. وی در گذشته مدت کوتاهی به فرماندهی سپاه گیلان منصوب شد. حضرتی صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول روزنامه‌های اعتماد و تعادل است. وی از موسسین حزب همبستگی و چندی دیگر از احزاب اصلاح‌طلبان بود. حضرتی در حال حاضر به عنوان عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و یکی از هفت چهره‌ شاخص اصلاح‌طلب به عنوان کاندیدا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود.

 

 اخبار  انتخابات  مجلس  -  ابتکار 


ویدیو مرتبط :
درگیری و دعوای وحشتناک خیابانی 10 نفر با 3 نفر!!.(فجیع)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادستان تهران: ۷ نفر کشته شدند



 

 

دادستان تهران گفت:۷ نفر در روز عاشورا در تهران کشته شده‌اند. به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم تودیع معارفه سرپرست دادسرای فرودگاه در جمع خبرنگاران در خصوص تعداد کشته شدگان روز عاشورا گفت: ۷ نفر در روز عاشورا در تهران کشته شده و یک مورد آن با گلوله بوده که نیروی انتظامی نیز رسما اعلام کرده که هیچ گلوله شلیک نکرده است و موضوع در دست بررسی است.

 



دادستان تهران ادامه داد: سایر کشته شدگان براثر برخورد جسم سخت و آسیب‌های مشابه کشته شده‌اند و دو مورد هم براثر گلوله‌های ساچمه‌ای بوده که اساسا در اختیار نیروهای انتظامی نیست.

 


وی تاکید کرد: موضوع کشته شدن افراد در این روز قابل بررسی و دستگاه قضایی به دنبال بررسی تمام ابعاد آن بوده و امیدواریم عاملین آن به سزای اعمال خود برسند.

 



جعفری دولت آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا قاتل خواهرزاده میرحسین موسوی دستگیر شده و آیا ناپدید شدن جسد وی نیز صحت دارد اظهار داشت: تعجب می‌کنم که خبرنگاران این سوالات را از کجا می‌آورند باید یکبار دیگر به منابع خبری خود رجوع کرده و اخبار موثق را بخوانید جسد ربوده نشده و در حال حاضر در پزشکی قانونی است و هماهنگی‌هایی انجام می شود که طبق مقررات تحویل داده شود.

 


وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینكه آیا ورود ماموران به خبرگزاری ایسنا و ضرب وشتم یكی از خبرنگاران قانونی بوده یا خیر؟ و دادستانی چه اقدامی در این زمینه انجام خوهد داد،گفت‌: موضوع ورود به یكی از خبرگزاری‌ها را در مطبوعات خواندم و یك اتفاق بوده و برنامه ساماندهی شده نبوده است.

 



دادستان تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینكه اتهام یكی از مدیران دولتی استان تهران كه اخیرا بازداشت شده چیست؟ اظهارداشت‌: فردی به دلیل مسائل ضد اخلاقی دستگیر شده و پرونده آن در حال بررسی است.

 


دولت آبادی در پاسخ به پرسشی دیگری مبنی بر اینکه برادر مقتول اعلام کرده که جسد تحویل آنها داده نشده است گفت: این موضوع به ما اعلام نشده است.

 



دادستان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده قاتل خواهرزاده موسوی در حال بررسی است گفت: ما نمی‌توانیم میان پرونده‌ها تفکیک کنیم این که می‌گویم اسم نیارید به این دلیل است که زمانی که اسم به میان می‌آورید تبعیض قائل می‌شوید پرونده تمام کسانی که در این روز کشته شده‌اند در دادسرای جناحی تحت پیگیری است و مورد ایشان نیز یکی از این پرونده‌هاست.

 


دادستان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا خبر دستگیری قاتل خواهرزاده موسوی را تایید می‌کنید گفت: ما به شایعات نه دامن می‌زنیم و نه آن را تایید می‌کنیم.

 



وی در پاسخ به این پرسش که در میان بازداشت شدگان چه تعداد افراد سیاسی بوده‌اند گفت: افرادی که در روز عاشورا دستگیر شده‌اند کسانی بودند که در صحنه حوادث بازداشت شده‌اند بنابراین ما تفکیک میان سیاسی و غیر سیاسی نداریم و هر کس در آن روز در آن تجمع حضور داشته و شعار سر داده و یا تخریب کرده است توسط پلیس دستگیر شده است به همین دلیل تفکیک میان آنها غیر قابل قبول است.

 


دولت آبادی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه مرتضی حاجی ،‌عمادالدین باقی ،‌قربانعلی بهزادیان نژاد و ابراهیم یزدی دستگیر شده‌اند آیا این افراد در تجمع روز عاشورا حضور داشتند چرا که گفته می‌شود یزدی و باقی شبانه در منزل دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: در مورد افراد اگر بازداشت شوند حتما اتهامی در مورد آنها مطرح است و دستگیری‌ها حتما به موجب دستور قضایی است .

 


وی در پاسخ به این پرسش که آیا جمع آوری اسناد بنیاد باران دلیل خاصی داشته است گفت: بازداشت افراد به موجب قانون و به دستور قاضی توسط نیروهای انتظامی یا امنیتی خواهد بود بنابراین اگر فردی بازداشت می‌شود حتما موجباتی برای بازداشت او وجودداشته است.

 



دادستان تهران در پاسخ به پرسش باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه در گذشته نمایندگان مجلس طی نامه‌ای خطاب به قوه قضاییه خواستار محاکمه عاملان اغتشاشات شده است در حال حاضر نیز مردم این ادعا را دارند، آیا دادستانی با این برخورد می‌کند،گفت: دستگاه قضایی به وظایف مقرر خود عمل می‌کند و شما سعی نکنید سوالات جهت‌داری مطرح کنید سوال کلی کنید که سیاست دستگاه قضایی در قبال مبارزه با این جرایم چیست که من توضیح دهم.

 



دادستان تهران ادامه داد: تاکید می‌کنم دستگاه قضایی با کسی شوخی ندارد و هیچ کس در حاشیه امن نیست ومطمئنا افرادی که جرایم و اتهاماتی متوجه آنها باشد دستگاه قضایی اقدام خواهد کرد. اما زمان مکان آن بستگی به شرایط کشور دارد و مطمئنا دستگاه قضایی کوتاهی نخواهد کرد.

 



وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه همسر عمادالدین باقی مدعی شده که حکم بازداشت همسرش در ۲۹ آذر ماه به امضای دادستان رسیده و او به اتهام مصاحبه با آیت‌الله منتظری بازداشت شده در حالی که این مصاحبه آن زمان پخش نشده بود، گفت: بازداشت افراد به دستور قضایی و حتما به موجب یک اتهامی بوده بنابراین از ما اسم نخواهید افرادی که بازداشت شده‌اند حسب دستور و قانونی بوده است.

 


دادستانی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا دادستانی موضوع حسینیه جماران را نیز بررسی خواهد کرد اظهارداشت: از آن حادثه اطلاع دقیقی ندارم و آن را در مطبوعات خواندم با توجه به اینکه حوادثی در روز عاشورا رخ داده فکر می‌کنم حوادث مهمتری است و دادستانی آنقدر گرفتاری قضایی دارد که به حوادث مهمتر بپردازد.

 



وی در خصوص مفقود شدن خبرنگار دوبی گفت: کسی مفقودنشده و باید سوال تشریح شود شخصی دستگیر شده که در حال بررسی است واگر وزارت ارشاد تایید کند که مجوز داشته است حتما آزاد خواهد شد.

 


وی در پایان در پاسخ به این پرسش که در روز عاشورا چند نفر بازداشت شده اند گفت: از من تعداد بازداشت شدگان را نخواهید اما افرادی که دستگیر شده‌اند در بازداشت به سر می برند و اگر برای قضات احراز شود که بی‌گناه هستند که مدرکی علیه آنها وجود نداشته باشد آزاد خواهند شد والا افرادی که در این روز توسط ماموران بازداشت شده‌اند حتما به اتهام جرایم علیه امنیت تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.