متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

اطلاعیه مجلس در مورد حجاب نماینده پارلمان اروپا


روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای نسبت به حواشی دیدار هیات پارلمانی اروپا با رییس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارایه کرد.

خبرگزاری ایرنا: روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای نسبت به حواشی دیدار هیات پارلمانی اروپا با رییس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارایه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در زمان حضور هیات پارلمانی اروپا در مجلس، یکی از نمایندگان زن اروپایی، پوشش مناسب را رعایت نکرد.
 
در این اطلاعیه تاکید شده است: در این موارد، میهمانان خارجی ملزم به رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران هستند و هنگام ورود به کشور، آداب و قوانین به ایشان اعلام می شود.
 
براساس این اطلاعیه، متاسفانه در این دیدار، این نماینده زن پارلمان اروپا، چند لحظه پیش از حضور در جلسه، پوشش سر خود را تغییر داد و با پوششی غیر متعارف حاضر شد.
 
روابط عمومی مجلس تصریح کرده است: رعایت آداب، پروتکل ها و قوانین مربوطه، بایستی به صورت جدی به این فرد یادآوری می شد که در این زمینه تذکرات لازم به عوامل اجرایی، برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه داده شد.
 
هیاتی هشت نفره از پارلمان اروپا به ریاست المار بروک رییس کمیسیون سیاست خارجی این پارلمان بامداد شنبه - شانزدهم خردادماه - وارد تهران شد.
 
خانم ماری چه اسخاکه یکی از اعضای هیات پارلمان اروپا در دیدار با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با پوششی نامناسب حضور یافت که این پوشش نامناسب با اعتراض هایی در داخل کشور روبرو شد.


ویدیو مرتبط :
خنده دار نماینده پارلمان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح درباره حجاب نماینده پارلمان اروپا در ایران


مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حجاب نامناسب نماینده زن پارلمان اروپایی در دیدار با رئیس مجلس عامدانه نبود و مسئولان امر در توجیه این نماینده میهمان برای حفظ حجاب کوتاهی کرده بودند.

خبرگزاری فارس: حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حجاب نامناسب نماینده پارلمان اروپایی در دیدار با رئیس مجلس کشورمان گفت: حجاب نامناسب این نماینده میهمان عامدانه و از سر شیطنت نبود و کوتاهی مسئولان امر در تفهیم موضوع رعایت حجاب کامل در دیدارها باعث شد تا این مسئله اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: این نماینده پارلمان اروپایی فکر می‌کرد که رعایت حجاب محدود به داشتن یک روسری برای سر است و اقدام وی را نمی‌توان عمدی دانست چرا که اگر اینگونه بود می توانست به هنگام عکس گرفتن نزدیک رئیس مجلس کشورمان بایستد اما او از دور با رئیس مجلس سلام کرد.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان پارلمان اروپایی هیچ درخواستی برای دیدار با عناصر فتنه نداشته و در دیدارهای خود با رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس هیچ نکته‌ای را در این رابطه مطرح نکردند.

شیخ الاسلام خاطر نشان کرد: نمایندگان پارلمان اروپایی در صحبت‌هایی که با هم داشتیم عنوان می‌کردند که آمریکا و رژیم صهیونیستی از سفر ما به ایران ناراحت هستند و نمی‌خواستند که ما به ایران سفر کنیم.