متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

آموزش افزایش سرعت PC با Lynda


آیا احساس می کنید کامپیوتر شما کند و یا به هم ریخته است ؟ اگر اینطور است با مربی Laura Bungarz همراه شوید تا بهترین تکنیک های مربوط به افزایش سرعت کامپیوترهای خانگی را فرا بگیرید .

 
 
 
 
  صبح بخیر:
آیا احساس می کنید کامپیوتر شما کند و یا به هم ریخته است؟ اگر اینطور است با مربی Laura Bungarz همراه شوید تا بهترین تکنیک های مربوط به افزایش سرعت کامپیوترهای خانگی را فرا بگیرید. این ویدئوهای شرکت لیندا به شما نحوه ی دیفراگ کردن درایوها ، چک کردن RAM ، مرتب سازی فایل ها و … را آموزش می دهند. به طور کل سرفصل های این آموزش ها عبارت اند از : تمیز کردن دسکتاپ ، سازماندهی فایل ها و پوشه ها، استفاده از بخش های ویندوز Disk Cleanup, msconfig, و Disk Defragmenter، حذف فایل های بیهوده ، خرید و نصب RAM ، به روز رسانی کامپیوتر . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد.
 
آموزش افزایش سرعت کامپیوترهای خانگی Speeding Up Your Home PC Tutorial
 
توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

پسورد فایل: www.downloadha.com

آموزش افزایش سرعت PC با Lynda


ویدیو مرتبط :
ترفند افزایش سرعت PC

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

15 ترفند برای افزایش سرعت PC


با چند ترفند ساده که قدرت پردازش شما را دو برابر می‌کند، می‌توانید تاخیرات خود را هنگام استفاده از کامپیوتر، کاهش دهید.