ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

7 ستاره در آستانه از دست دادن ال کلاسیکو


دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ ال‌کلاسیکودربی ستارگان کلیدی خود را به واسطه بازی‌های ملی از دست داده‌اند.

خبرگزاری فارس: 5 بازیکن مهم بارسلونا یعنی نیمار، براوو، اینیستا، بوسکتس و راکیتیچ به دلیل مصدومیت شانس حضور در ال‌کلاسیکو دربی را از دست داده‌اند، هر چند پزشکان بارسلونا تلاش می‌کنند این ستارگان کلیدی را به مرز آمادگی برسانند اما مشخصا این بازیکنان هرگز نخواهند توانست تا مرز توقع هواداران در این بازی بزرگ بدرخشند.

از رئال مادرید نیز دو بازیکن یعنی گرت بیل و سرخیو راموس توان حضور در ال‌کلاسیکودربی را ندارند و مادرید بدون کاپیتان در خط دفاعی خود بحرانی جدی را تجربه می‌کند.

از طرفی کریستیانو رونالدو پس از بازی تیم ملی کشورش برابر بلغارستان دچار کشیدگی عضله شده و شاید حداقل در دو تمرین اصلی تیمش قبل از ال کلاسیکودربی حاضر نشود.

این در حالی است که مصدمان قدیمی رئال مادرید همچون مارسلو، په‌په، واران و ایسکو هنوز هم در مرز آمادگی کامل نیستند. ویروس فیفا برای باشگاه‌های بزرگ بسیار نفرت انگیز و منفی است اما به هر حال بازیکنان موظف هستند به تیم ملی کشورشان پایبند بوده و هرگز کم کاری نکنند.

جدال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به تاریخ دوم آوریل، 14 فروردین برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
کمپ تمرینی رئال در آستانه ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی رونالدو در آستانه ال‌کلاسیکو ستاره رئال را مصدوم می کند + عکس



اخبار ورزشی - وقتی رونالدو در آستانه ال‌کلاسیکو ستاره رئال را مصدوم می کند + عکس

ستاره پرتغالی رئال مادرید در صحنه‌ای کریم‌بن‌زما را مصدوم کرد.

 رئال مادرید با تک گل رونالدو موفق شد مالاگا را مغلوب کند تا همچنان در صدر لالیگا قرار داشته باشد.

در این بازی کریستیانو رونالدو در صحنه‌ای برای شوت ‌زنی اقدام کرد که در ادامه با برخورد پایش به ران پای بن‌زما زمینه‌ساز مصدومیت مهاجم فرانسوی شد.

در ادامه بن‌زما در دقیقه 32 مجبور شد زمین بازی را ترک کند و دی‌ماریا جایگزین او شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,رئال مادرید,رونالدو

اخبار ورزشی - فارس