ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

4 شاه ماهی در پی پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - 4 شاه ماهی در پی پرسپولیس!

در خلال موضوع واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی چهار گزینه اصلی برای خریداری امتیاز این باشگاه، وجود دارد.

 این طور که به نظر می‌رسد قرار است باشگاه پرسپولیس تا پایان سال به بخش خصوصی واگذار شود اما هنوز مشخص نشده که این باشگاه به بخش حقوقی و یا حقیقی داده خواهد شد ولی این روزها خریداران زیادی منتظر هستند تا مالکیت این باشگاه پر هوادار را به دست بیاورند.
 
 طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که حسین هدایتی مالک باشگاه، استیل آذین‌ و حمید رضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه و عباس انصاری فرد مدیر عامل سابق‌ باشگاه پرسپولیس که چندین بار  در سال‌های مختلف مدیریت این باشگاه را بر عهده داشته از گزینه های مربی این باشگاه هستند و این طور گفته می‌شود انصاری فرد با پشتوانه یک نهاد که از نظر مالی قدرت خوبی دارد برای خرید پرسپولیس وارد این مزایده می‌شود از طرف دیگر نیز گفته می‌شود که علی پروین هم به عنوان یکی دیگر از خریداران پرسپولیس نام برده شده است باید منتظر ماند تا ببینیم که کدام یک از این گزینه‌ها مالکیت باشگاه پرسپولیس را بدست می‌‌آورند؟

**انصاری‌فرد: به طور جدی به دنبال خرید امتیاز پرسپولیس هستیم
پیشکسوت فوتبال گفت: خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس یک تصمیم جدی است و با تمام توان به دنبال آن هستیم.

عباس انصاری فرد اظهار داشت: مدتی است که به طور جدی به دنبال خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس هستیم و تلاش می‌کنیم در جلسات خصوصی‌سازی شرکت کرده و امتیاز این باشگاه را خریداری کنیم.


وی افزود: من به همراه چند نفر دیگر به صورت یک گروه اقتصادی، ورزشی تشکیل داده و با همکاری و رایزنی‌های یکدیگر در صدد خرید امتیاز باشگاه بزرگ پرسپولیس هستیم.


کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی دربی تصریح کرد: این دربی یک بازی محتاطانه خواهد بود و حساسیت بالایی دارد چراکه هر 2 تیم در تلاش برای کسب 3 امتیاز هستند.

وی درباره داور شهرآورد عنوان کرد: جهانبازی از داوران خوب است و احتمالا شایستگی قضاوت این دیدار حساس را داشته که وی را انتخاب کرده‌اند امیدوارم که در قضاوت سرخابی‌های پایتخت موفق عمل کند.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // از سیروس ملوان تا شاه‌ماهی پروین در پرسپولیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نفر اول لیست دایی مشخص شد؛ بازگشت شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


 اخبار  ورزشی - استخاره شهریار خوب از آب درآمد!
نفر اول لیست دایی مشخص شد؛ بازگشت شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس

بحث بازگشت آقای گل لیگ برتر به تیم سابقش مطرح است و اگر او در ایران بماند به  داستان کریم انصاری فرد و پرسپولیس را می شود به عنوان یکی از داستان های جالب فوتبال ایران معرفی کرد. انصاری فرد که تابستان 1391 به پرسپولیس پیوست در این تیم، آن هم تحت فشارهای بیرونی و داخلی، موفق ظاهر شد اما هرگز نتوانست آن کریمی باشد که هواداران انتظارش را داشتند.

آمدن علی دایی در ابتدای فصل 93-92 باعث شد تا خیلی ها از ادامه حضور کریم انصاری فرد در پرسپولیس صحبت کنند. حضوری که با آمدن علی دایی قطعی به نظر می رسید اما چنین اتفاقی، هرگز رخ نداد.

کریم انصاری فرد که می خواست به یک تیم خارجی برود از دایی وقت خواست تا جواب پیشنهاد پرسپولیس را بدهد اما او برای چند روز غیب شد تا علی دایی از ادامه همکاری با او طفره برود و بد آمدن استخاره را دلیل برای جدایی انصاری فرد از پرسپولیس عنوان کند.

انصاری فرد به همین دلیل از پرسپولیس دور شد تا یک فصل رویایی را در تراکتورسازی سپری کند. او 14 گل زد تا آقای گل لیگ برتر شود. این آقای گلی باعث شد تا کریم در تیم ملی هم جایگاه خود را به دست بیاورد و یکی از بازیکنان موثر و همیشه حاضر در اردوهای کارلوس کی روش باشد.

حالا و در آستانه جام جهانی، بحث حضور کریم انصاری فرد در پرسپولیس مطرح شده. علی دایی که اولین بار کریم را در سال 1386، وقتی که تنها 17 سال داشت در لیگ برتر بازی داد، دوباره شاگرد سابقش را می خواهد.

 نام کریم انصاری فرد در لیست علی دایی قرار دارد اما اینکه چنین انتقالی انجام شود یا نه، منوط به گذر زمان و پیشنهادهایی است که شاید از اروپا به دست مهاجم 24 ساله تیم ملی برسد.

اگر انصاری فرد به اروپا ترانسفر نشود، حضور در پرسپولیس گزینه اصلی اش است. باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد. آیا او دوباره شاگرد دایی می شود یا نه؟

 اخبار ورزشی - آی اسپورت