ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

2 ركورد ملی رده سنی 13 و 14 سال جابجا شد



 

 

2 ركورد ملی رده سنی 13 و 14 سال جابجا شد

در جریان انجام مسابقات دو ركورد ملی جا به جا شد.

در 200 متر آزاد آرین علیایی شناگر تیم فارس با ثبت ركورد 2 دقیقه و 7 ثانیه و 75 صدم ثانیه، 50 صدم ثانیه ركورد قبلی این ماده كه در اختیار احمدرضا جلالی از استان فارس بود را بهبود بخشید.

همچنین در 50 متر قورباغه محمدجواد عباسی از تیم كرمانشاه ركورد 32 ثانیه و 78 صدم ثانیه را از خود به جای گذاشت تا ركورد قبلی این ماده كه در اختیار سپهر افجه ای از تهران بود را 32 صدم ثانیه بهبود بخشد.

مسابقات شنای قهرمانی كشور (11 و 12سال) و (13 و 14سال) در روز سوم در استخر انقلاب شیراز دنبال می شود.


ویدیو مرتبط :
پرس سینه راو 200کیلوگرم رده سنی بالای چهل سال .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طالب‌لو مربی تیم ملی زیر 14 سال شد


دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن صبح امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن صبح امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد.

وحید طالب لو دروازه‌بان تیم راه‌آهن صبح امروز به فدراسیون فوتبال رفت و قرارداد خود را به عنوان مربی تیم ملی زیر 14 سال امضا کرد.

وی که مدتی را به عنوان مربی در این تیم فعالیت کرد برای امضای قرارداد در محل فدراسیون حاضر شد.

دروازه‌بان اسبق استقلال نیز همچنین راهی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد تا در خصوص مطالبات خود از شاهین بوشهر و استقلال صحبت کند. این دروازه‌بان طی نامه ای به کمیته انضباطی اعلام کرد که طبق قرارداد با شاهین این باشگاه باید مالیات وی را به اداره مربوطه پرداخت کند.

طالب لو همچنین در خصوص مطالبات خود از استقلال با مسئولان کمیته انضباطی صحبت کرد. با توجه به اینکه این بازیکن دو سال است با نامه کمیته انضباطی پولی از استقلال دریافت نکرده می تواند از این باشگاه دیرکرد بگیرد اما فعلا روی این موضوع اقدامی انجام نداده و خواهان دریافت قانونی مطالبات خود است.