ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

13 بازیکن یونایتد در لیست فروش مورینیو


به نظر می رسد که خانه تکانی اساسی در یونایتد اتفاق خواهد افتاد.

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی جدید منچستریونایتد، تابستان پر خبری را برای این تیم تدارک دیده و در اولین گام به دنبال فروش بازیکنان مازاد خود است.

گفته می شود که مورینیو با اد ووداورد، مدیر ارشد یونایتد، روز جمعه جلسه ای برگزار کرده و در آن لیست خروجی خود را ارائه کرده که شامل نام های بزرگی بوده است. خوان ماتا، آندر هررا و ممفیس دیپای 3 بازیکن مشهوری هستند که در لیست فروش مورینیو قرار گرفته اند.

علاوه بر این 3 بازیکن، نام بازیکنانی همچون فلینی، شواین اشتایگر، مایکل کریک، اشلی یانگ، مارکوس روخو، رومرو، دارمیان و والنسیا  نیز دیده می شود. همچنین گفته می شود که مورینیو مایل خواهد بود تا لوک شاو را نیز به تیم دیگری قرض دهد تا آمادگی اش را بازیابی کند.


ویدیو مرتبط :
حضور مربی پرتغالی تیم منچستر یونایتد ژوزه مورینیو " بر روی صحنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آندو به تراکتور پیوست، حقیقی به پدیده / درخشان 6 بازیکن را در لیست فروش خود گذاشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - آخرین نقل و انتقالات نیم فصل؛
آندو به تراکتور پیوست، حقیقی به پدیده

آندرانیک تیموریان هافبک تیم فوتبال استقلال تهران بعد از توافق با باشگاه تراکتورسازی به این تیم پیوست. .

به گزارش "ورزش سه"، او که روز چهارشنبه از استقلال جدا شده بود، بالاخره تصمیم نهایی اش را برای نیم فصل دوم گرفت و به جمع قرمز پوشان تبریزی پیوست. تیموریان و عباسی برای عقد قرارداد با تراکتورسازی امشب به تبریز سفر می‌کنند و سپس به تهران و اردوی تیم ملی باز می‌گردد. آندو به جز تراکتورسازی از سپاهان، ذوب آهن و پدیده هم پیشنهاد داشت.

حقیقی به پدیده پیوست
هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با عقد قراردادی رسما به پدیده خراسان پیوست. رضا حقیقی ظهر امروز ضمن فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس و دریافت رضایتنامه با باشگاه پدیده خراسان قرارداد بست. حقیقی پیش از این سابقه بازی در تیم‌های پیام مشهد، فجرشهیدسپاسی و پرسپولیس تهران را در کارنامه داشته است. مدت این قرارداد تا پایان فصل می‌باشد.

نامه رسمی پرسپولیس برای جذب مسلمان
بعد از ناکامی استقلالی‌ها در جذب محسن مسلمان در حالی که با این بازیکنان قرارداد داخلی امضا کرده بودند، مسوولان پرسپولیس برای جذب این بازیکن پا پیش گذاشتند. محسن مسلمان با حضور در باشگاه استقلال و عقد قرارداد داخلی، آبی‌پوشان را امیدوار کرد تا با این بازیکن قراردادشان را رسمی کنند اما مشکلات به وجود آمده در این راه که مهمترین آنها عدم قبول پیشنهاد معاوضه از سوی آندرانیک و نیز مبلغ 500 میلیونی رضایتنامه این بازیکن بود رفته رفته مسلمان را از استقلال دور کرد.

در همین راستا پرسپولیسی‌ها که به شدت به دنبال جذب این بازیکن بودند با ارسال نامه‌ای به باشگاه ذوب آهن مجددا درخواست جذب این بازیکن را رسمی کردند. پرسپولیسی‌ها در این رابطه اعلام کردند حاضر هستند مشابه شرایط استقلال این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار بگیرند و حتی معاوضه بازیکن را نیز پیشنهاد دادند که فعلا با جواب مثبت مسوولان ذوب همراه نبوده است.

ذوب در ازای مسلمان یک بازیکن پرسپولیس بعلاوه 200 میلیون نقد را داده است و در صورت قرارداد قرضی خواهان دریافت 600 میلیون را کرده‌اند. پرسپولیس تا حدود زیادی موفق به جلب رضایت ذوب شده اند و حتی بازیکن مورد توافق برای معاوضه را اعلام کرده‌اند و حالا باید دید سرنوشت مسلمان به کجا خواهد انجامید.

اولین خرید پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات
یك مهاجم برزیلی امروز در محل باشگاه با مسوولان باشگاه پرسپولیس قرارداد بست.
خوزه کارلوس جونیور مهاجم برزیلی که چند روز قبل وارد تهران شد و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از سوی باشگاه برای تست پزشکی به فدراسیون پزشکی معرفی شد، به نظر می‌ رسد مشکلی از این نظر نداشته است.

این بازیکن برزیلی 30 ساله است و با قد 175 سانتیمتر در پست مهاجم بازی می‌ کند. جونیور سابقه بازی در تیم هایی مثل اسلاویاصوفیه، لفسکی صوفیه و آدانااسپور دارد. او در 73 بازی در لیگ ترکیه 27 گل به ثمر رسانده و آمار چندان قابل توجهی ندارد. او با نام مستعار جونیور ستاره سابق تیم‌ملی برزیل شناخته می‌ شود.

نقل و انتقالات نیم فصل 2 روز تمدید شد
فصل نقل و انتقالات نیم فصل 2 روز دیگر تمدید شد. مجمع فدراسیون فوتبال با توجه به درخواست مکرر تیم های لیگ‌برتری مبنی بر تمدید فصل نقل و انتقالات، این زمان را تا روز سه شنبه تمدید كرد تا تیم‌ها فرصت بیشتری برای نقل و انتقالات داشته باشند.
گفتنی است مهلت پایان نقل و انتقالات خارجی همان زمان قبلی می باشد.

 

------------------------------

درخشان 6 بازیکن را در لیست فروش خود گذاشت/ نیلسون، مهاجم مصدوم، پدیده لیگ و 3 نفر دیگر در لیست مازاد

سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنان مازاد خود را به فاصله کمی تا اتمام زمان نقل و انتقال نیم فصل در اختیار باشگاه قرار داد. .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این لیست حاوی 6 بازیکن بود.


نفر اول که مهم ترین فرد این لیست به شمار می رود، نیلسون کوره آ جونیور گلر برزیلی پرسپولیس است. او در فصل قبل در هر 30 بازی به میدان رفت و توانست 18 کلین شیت (به اتمام رساندن بازی بدون گل خورده) را به ثبت برساند و از ابتدا تا انتهای فصل تنها 15 گل دریافت کرد.

نفر دوم از جمع نامداران که نامش در لیست مازاد درخشان قرار گرفته، رضا نوروزی است. بهترین خرید باشگاه پرسپولیس در زمان نقل و انتقالات ابتدای فصل. او بعد از بازی با ملوان دچار پارگی رباط صلیبی شد و لیگ را تا اسفندماه از دست داد اما به فاصله دو یا سه ماه مانده تا بازگشت این بازیکن، حمید درخشان نامش را از لیست خود خارج کرد.


نفر سوم، محمد عباس زاده است. بازیکن شمالی که در بازی های انتهای فصل قبل برای پرسپولیس مثمرثمر بود و موفق شد به عنوان پدیده لیگ سیزدهم خودش را نشان دهد.


نفر چهارم نیز رضا حقیقی بود. حقیقی به علت فرار از مشکلات مالی، رفتن از پرسپولیس را به ماندن در این باشگاه ترجیح داد و از جمع سرخپوشان جدا شد. او در ادامه لیگ برای پدیده مشهد توپ می زند.


نفر پنجم نیز میثم حسینی است. مدافع چپ پای پرسپولیس که سابقه بازی در تیم های استقلال و نفت تهران را در کارنامه دارد. او در نیم فصل اول نتوانست به اندازه کافی موثر باشد و حالا درخشان نامش را در لیست فروش پرسپولیس قرار داده است.


و در نهایت نفر ششم کسی نیست جز فرشاد قاسمی. البته در مورد او حرف و حدیث هایی شنیده می شود که شاید نامش از لیست مازاد بیرون بیاید اما فعلا فرشاد قاسمی که سهمیه زیر 23 سال تیم است، یکی از رفتنی های پرسپولیس خواهد بود.


درخشان به مسئولان باشگاه و شخصِ طاهری که کارهای مدیریت و سرپرستی پرسپولیس را انجام می دهد، اعلام کرده دیگر نیازی به این 6 بازیکن ندارد.

اخبار ورزشی - ورزش3،خبرآنلاین