ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

12 بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان مشخص شدند



اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار تیم‌های ایران و ایتالیا

 

اخبار ورزشی - برای مصاف با ایتالیا
12 بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان مشخص شدند

جلسه فنی عمومی دیدار تیم‌های ایران و ایتالیا در لیگ جهانی 2014 در هتل محل اقامت 2 تیم برگزار شد.

در این جلسه مشتاق محمد نماینده فدراسیون بین المللی والیبال و ناظر برگزاری مسابقه ایران و ایتالیا شرایط برگزاری بازی را برای هر 2 تیم تشریح کرد و قرار شد ایران در مسابقه نخست با لباس سفید و در مسابقه دوم با لباس قرمز به میدان برود و بازیکنان ایتالیا در هر 2 مسابقه لباس آبی تیره بر تن کنند.

سیستم ویدئو چلنج یکی از قوانین فدراسیون بین المللی والیبال است که بر اساس آن در صورتی که تیم‌ها به رأی داور اعتراض داشته باشند فیلم صحنه مشکوک بازبینی می‌شود تا تصمیم صحیح گرفته شود اما تفاوت اجرای این قانون در کشورهای مختلف اعتراض اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی کشورمان را در پی داشت.

کواچ با اشاره به اینکه این قانون در ایتالیا، لهستان و روسیه به 3 شیوه مختلف اجرا می‌شود اعتقاد داشت؛ قوانین فدراسیون بین المللی باید در همه کشورها به صورت یکسان اجرا شود تا تیم‌ها دچار مشکل نشوند.

در ایتالیا سیستم ویدئو چلنج فقط برای مشخص شدن اوت توپ یا فرود آن به داخل زمین اجرا می‌شود و برخورد توپ به دست مدافعین روی تور را شامل نمی‌شود. استناد ایتالیایی‌ها به مکاتبه‌ای از فدراسیون جهانی بود که به آنها مجوز استفاده از این سیستم را داده بودند و اعلام کرده بودند که در برزیل، روسیه و لهستان سیتم دفاع روی تور اجرا خواهد شد. قانون دیگری که ایتالیایی ها قصد اجرای آن را در لیگ جهانی ندارند لزوم برگزاری نشست خبری پس از مسابقه است.

مشتاق محمد ناظر برگزاری مسابقه ایران و ایتالیا در نشست فنی عمومی بر لزوم برگزاری نشست خبری تاکید کرد اما مسئول رسانه‌ای مسابقات لیگ جهانی در ایتالیا اعلام کرد برنامه‌ای برای این مسئله ندارند اما در صورتی که خبرنگاران زیادی برای برگزاری نشست درخواست کنند این کار انجام خواهد شد.

همچنین اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی ایران برای این 2 مسابقه سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، میلاد عبادی پور، علیرضا مباشری، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و عبدالرضا علیزاده را برگزیده است. با تصمیم بوبو، آرمین تشکری در این 2 بازی استراحت می‌کند. ضمن اینکه مائورو بروتو سرمربی این تیم برای دیدار با ایران جیری کوار، سیمونه پارودی، لوکا وتوری، گابریله ماروتی، سالواتوره روسینی، داویده سایتا، ایوان زایتسف، فیلیپو لانزا، سیمونه بوتی، دراگان تراویسا، متئو پیانو و امانوئل بیرارلی را برگزیده است.

ماروتی، سایتا و لانزا 3 بازیکن جدید ایتالیا در این مسابقه هستند که جایگزین میکله بارانویچ، جیولیو سابی و لوئیجی رانداتزو شده اند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا از ساعت 23 امروز (جمعه) و 22:30 یک‌شنبه (به وقت تهران) در 2 شهر تریسته و ورونا به مصاف هم می‌روند.

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن تیم ملی والیبال؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن تیم ملی والیبال ایران از کلیه فعالیت‌های والیبال محروم شد



اخبار ,اخبار ورزشی ,سید محمد موسوی

 

اخبار ورزشی - موسوی از کلیه فعالیت‌های والیبال محروم شد

بازیکن تیم ملی والیبال ایران تا اطلاع ثانوی از تمام فعالیت‌های والیبال محروم شد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی عراقی بازیکن تیم متین ورامین و تیم ملی والیبال ایران به علت توهین به مسئولان فدراسیون والیبال تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از تمام فعالیت‌های والیبال در خارج و داخل ایران، باشگاهی و ملی محروم شد و حتی حق شرکت در اردوی تیم ملی را هم ندارد.

این پروند به زودی در کمیته انضباطی بررسی می شود و حکم و زمان محرومیت وی دقیقا اعلام خواهد شد.
اخبار ورزشی - فارس