ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هفته یازدهم لیگ برتر بازی سرنوشت برای استیلی



 

 

 

 

هفته یازدهم لیگ برتر بازی سرنوشت برای استیلی

 

 

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه با انجام دو دیدار آغاز می شود و جمعه با برگزاری چهار دیدار دیگر ادامه می یابد.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از فردا (پنجشنبه) شاهد تقابل های جدیدی در لیگ خواهد بود. شاید این هفته برای پرسپولیس و حمید استیلی با توجه به اتفاقاتی كه در چند روز گذشته افتاده سرنوشت سازترین هفته باشد.

پنجشنبه ۲۸ مهر

راه آهن ـ سپاهان، ورزشگاه اكباتان تهران ساعت ۱۵:۳۰

شاگردان علی دایی علیرغم نتایج متوسطی كه در هفته های قبل گرفته بودند، در بازی با استقلال فراتر از انتظار ظاهر شده و كار را تا آن حد برای آبی پوشان سخت كردند كه آن ها به سختی یك امتیاز از راه آهن بگیرند. راه آهن در دیگر بازی حساسش حال باید به مصاف سپاهانی برود كه این روزها با كریم قنبری حال و هوای تازه ای را تجربه می كند. مشخص نیست چه اتفاق هایی در این باشگاه اصفهانی رخ داده بود كه وقتی لوكا بوناچیچ رفت، همه بازیكنان سپاهان از رفتن او خوشحال شدند. آمدن كریم قنبری هم برای زردپوشان خوش یمن بود و آن ها در یك بازی حساس سرمربی فصل قبل خود و تیمش یعنی تراكتورسازی را شكست دادند.

فولاد اهواز ـ مس كرمان، ورزشگاه تختی اهواز، ساعت ۱۷

مس كرمان كه از زمان صعود خود به لیگ برتر در چند سال گذشته همواره فراز و نشیب های زیادی را در طول فصل تجربه كرده، پس از هشت هفته ناكامی دو هفته است كه روند بردهای خود را شروع كرده، آن هم مقابل سپاهان و پرسپولیس. شاگردان بلاژویچ كه حالا ادعا می كند تیمش در پایان فصل جزو شش تیم برتر لیگ خواهد بود، دوست ندارند روند خوبی را كه آغاز كرده اند، در اهواز متوقف ببینند. البته مسلم است كه فولاد و مجید جلالی در اهواز به هیچ تیمی به راحتی امتیاز نمی دهند. با این حساب می توان شاهد یك نبرد تمام عیار فلزی میان فولاد و مس باشیم.

جمعه ۲۹ مهر

ملوان ـ داماش، ورزشگاه تختی انزلی، ساعت ۱۵:۳۰

شاگردان فرهاد پورغلامی كه در هفته نهم با زدن چهار گل به استقلال همه نگاه ها را به سمت خود جلب كرده بودند، هفته گذشته بازی خود را واگذار كردند تا نشان دهند كه هنوز به ثبات لازم برای حضور در رده های بالایی جدول نرسیده اند. آن ها این هفته میزبان داماشی هستند كه با آمدن ابراهیم قاسمپور چند هفته ای است كه متحول شده و بر خلاف اوایل لیگ از ستاره هایش به خوبی استفاده می كند. تقابل ملوان و داماش كه دو تیم شمالی لیگ هستند برای مردم استان گیلان و همین طور دیگر استان های شمالی از جذاب ترین دیدارهای لیگ خواهد بود.

تراكتورسازی ـ سایپا، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت ۱۶

قلعه نویی هنوز به آن روندی كه برای صدرنشینی تراكتورسازی در لیگ نیاز است، وارد نشده است. داشتن بهترین خط حمله لیگ و بردن تیم هایی همچون استقلال و ذوب آهن هنوز تراكتوری ها را به اعتماد به نفس لازم برای صدرنشینی نرسانده، چرا كه آن ها هفته گذشته مقابل تیم بحران زده سپاهان كه به تازگی مربی اش را اخراج كرده بود، دست خالی برگشتند. با این حال تراكتوری ها باز هم این فرصت را دارند كه در مقابل دیدگان هواداران خود یك سه امتیاز دیگر را به اندوخته های خود اضافه كنند. اگر چه رقیب این هفته آن ها یعنی سایپا در رده سیزدهم جدول است، اما با گذشت ۱۰ هفته از فصل كنونی لیگ برتر همگان متوجه شده اند كه هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و رتبه تیم ها در جدول چندان در نتیجه بازی ها تاثیرگذار نبوده است.

شاهین ـ فجرسپاسی، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر، ساعت ۱۷

فیروز كریمی با بازگشت به لیگ بار دیگر جمله های خاص خود را در رسانه ها مطرح كرده است. كریمی و شاهین در نخستین بازی خود در لحظات پایانی دیدار مقابل نفت آبادان یك امتیاز با ارزش به دست آوردند تا این هفته با روحیه بهتر میزبان فجرسپاسی باشند. شیرازی ها و علی كلانتری هم بعد از گذشته چند هفته در سه، چهار بازی خوب نتیجه نگرفته اند. باید دید فیروز كریمی می تواند در این بازی نخستین پیروزی خود را با شاهین به دست آورد یا خیر.

پرسپولیس ـ نفت تهران، ورزشگاه آزادی تهران ، ساعت ۱۸:۱۵

هر روز مساله جدیدی به مسایل سرخپوشان اضافه می شود. پس از باخت به مس باز هم حرف و حدیث های زیادی پیرامون آینده نیمكت پرسپولیس به وجود آمد. جلسه های متعددی در باشگاه برگزار شد كه مهم ترین اتفاق آنها بیشتر شدن اختیارات علی پروین بود. هر چند كه استیلی می گوید همچنان خودش مسئول فنی تیم است و تركیب را هم خودش می چیند. پرسپولیسی ها در جلساتی كه با هم داشتند، برای چندمین بار متوالی قرار گذاشتند كه رفاقت و دوستی شان بیشتر شود تا در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیرند. نفت تهران كه در حال حاضر بدون كمترین حاشیه ای كار می كند و همین موضوع هم باعث شده با آرامش خاصی بازی های خود را با كسب نتیجه پشت سر گذاشته و در صدر جدول باشد، انگیزه های زیادی از قرار گرفتن مقابل پرسپولیس دارد. سرخپوشان نسبت به دیدار مس غایبان كمتری دارند، اما هنوز وضعیت علی كریمی و هادی نوروزی برای بازی كردن در این دیدار مشخص نیست. پرسپولیس ـ نفت دیداری است كه می توان گفت سرنوشت سازترین دیدار برای حمید استیلی از ابتدای فصل تاكنون است. با مطرح شدن نام هایی همچون دنیزلی، درخشان و علی دایی برای نیمكت پرسپولیس خیلی ها این بازی را آخرین فرصت سرمربی آرام پرسپولیس می دانند.

به گزارش ایسنا، سه بازی پایانی هفته یازدهم روز شنبه ۳۰ مهر برگزار می شود كه مس سرچشمه میزبان نفت آبادان است، صبای قم از شهرداری تبریز پذیرایی می كند و ذوب آهن هم در دیداری حساس در اصفهان به مصاف استقلال می رود.../ ایسنا


ویدیو مرتبط :
5 گل برتر هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفته یازدهم لیگ برتر تنیس/ صدرنشینان جایگاه خود را حفظ كردند



 

   صدرنشینان جایگاه خود را حفظ كردند

به گزارش خبرگزاری فارس، این رقابت ها در شهرهای تهران و اصفهان پیگیری شد و در جریان آن نتایج زیر بدست آمد:

 

تهران - هتل استقلال: البرزگاز كیش 6 – بنیاد آریانپور تهران صفر

سرداور: حمید رضایی

تهران - مجموعه ورزشی انقلاب: آپت تهران 4 – راه و ترابری اصفهان 2

سرداور: محسن خداپرست

تهران - مجموعه شهید كشوری: گاز تهران 6 – افراء تهران صفر

سرداور : سعید سهرابی

اصفهان - مجموعه شهدای ارتش: سیمین سپاهان اصفهان 5 – فولاد گستر تبریز یك

 

جدول رده بندی:

1- سیمین سپاهان با 41 امتیاز 2- البرز گاز كیش با 40 امتیاز 3- گاز تهران با 31 امتیاز 4- آپت تهران با 24 امتیاز 5- فولاد گستر تبریز 15 6- راه و ترابری اصفهان با 15 امتیاز 7- بنیاد آریان پور 13 امتیاز 8- افرا تهران 10 امتیاز

در حاشیه برگزاری این هفته در تهران از سوی فدراسیون تنیس از سیف الله بهزادپور پیشكسوت ایران تجلیل و تقدیر به عمل آمد.... / خبرگزاری فارس