ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک "استقلالی" مهربان ترین ورزشکار سال 94!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

با نزدیک شدن به پایان سال، رسانه های مختلف، برترین های سال در عرصه های مختلف را به مخاطبان معرفی می کنند.

به عنوان مثال از دیدگاه خبرنگاران و سردبیران و عکاسان ورزشی، بهترین های فوتبال و ورزش کشور را انتخاب کردیم که مهدی طارمی و زهرا نعمتی در هر بخش به عنوان بهترین نفرات انتخاب شدند و در نهایت، میان این دو نظرسنجی برگزار شد تا مردم بهترین ورزشکار سال را میان آنها انتخاب کنند. شما می توانید با مراجعه به انتهای صفحه نخست، در نظرسنجی بزرگ بانک ورزش شرکت کنید.
 
یکی از رسانه ها اما دست به کاری متفاوت زد و برترین ورزشکار در امور خیریه را انتخاب کرد.

 سیدمهدی رحمتی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال و ملی‌پوش سابق کشورمان، در سال94 در کنار رکوردهای فوق‌العاده در دروازه استقلال، رکورد جالب توجه دیگری را به نام خود ثبت کرد. او در فعالیت‌های خیرخواهانه رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و از این حیث در ردیف ورزشکاران مهربان سال قرار گرفت.

روز گذشته رحمتی به همراه چند نفر دیگر از فوتبالیست‌‌های سرشناس به یک مرکز خیریه رفت و سفیر فعالیت‌های خیریه این مرکز شد. ماه گذشته هم رحمتی به عنوان شهروند داوطلب، برای هفتمین‌بار در سال جاری اقدام به اهدای خون کرده بود. بعد از رحمتی، کریم باقری جزو ورزشکارانی است که در فعالیت‌های خیرخواهانه شهره است.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین خبر خوش سال 94 برای استقلالی ها



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

بهرام افشارزاده شب عیدی توانست مقداری دلار تهیه کند و مانع از کسر ۶ امتیاز از تیمش شود.

بهرام افشارزاده مدیرباشگاه استقلال سرانجام توانست با مدیر برنامه های رودریگو توزی به توافقی برسد که خطر کسر امتیاز را از این تیم دور می کند.

 

افشارزاده بعد از امضای تفاهم نامه جدید با این میراث به جا مانده از مدیریت قبلی که پرونده ای باز و در آستانه کسر امتیاز از استقلال در فیفا دارد ، گفت:«خدا را شکر تقریبا ماجرای توزی رو به حل شدن است.

 

از روز اول عید درگیر این پرونده بودم. کلی گشتیم و تلاش کردیم تا پولی جور کنیم و بدهیم. الان هم با کمک مدیر برنامه های بازیکن برزیلی توانستیم به توافق برسیم و فکر می کنم در چند روز آینده این مشکل حل شود. ما مسیر سختی داشتیم چون باید در دل بی پولی به توافق خوبی می رسیدیم و مانع از کسر ۶ امتیاز از تیم مان می شدیم. با همه مشکلاتی که داریم الان در کورس قهرمانی هستیم اما کسر این امتیازها دیگر شرایط را به هم می ریخت و می بردمان به میانه های جدول.»

استقلال فعلا ۴۱ امتیاز دارد اما کسر ۶ امتیاز از آنها ، می رساند شان به ۳۵ امتیاز و می رفتند روی پله هفتم جدول ، جایی که اگرچه همچنان فاصله ای ۸ امتیازی میان آنها و پرسپولیس ایجاد می کرد اما از کورس قهرمانی خارج شان می کرد. تیمی که سال قبل هم به آسیا نرفته بود اگر امسال هم سهمیه آسیا نگیرد ، با بحران روبرو می شود. حالا افشارزاده حل این پرونده را عیدی خود به هواداران تیم می داند. کاری که برایش زحمت زیادی کشیده است.

اخبار ورزشی - نود