ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک نام عجیب در لیست استقلال



اخبار,اخبارورزشی, لیست استقلال


 اخبار ورزشی - یک نام عجیب در لیست استقلال؛ پسر قلعه نویی رسما آبی پوش شد

نام فرزند سرمربی استقلال در سهمیه زیر 23 سال های باشگاه استقلال قرار گرفته است.

 امیر قلعه نویی امسال نام پسرش محمد هوتن را در لیست بازیکنان تیمش قرار داده تا این بازیکن رسما به عنوان بازیکن استقلال تهران معرفی شد.

 محمد هوتن قلعه نویی از جمله بازیکنانی است که از روز نخست در تمرینات استقلال حاضر بوده است. نام این بازیکن در سهمیه زیر 23 سال های باشگاه استقلال قرار گرفته است.

پسر قلعه نویی فصل گذشته در تیم امیدهای احسان ری بازی می کرد اما این فصل به استقلال بازگشت.
 اخبار ورزشی - آی اسپورت


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای عجیب و مرموز انتقال الونگ به استقلال



 

ماجرای عجیب و مرموز انتقال الونگ به استقلال

 

ماجرای خرید بازیکن آفریقایی برای استقلال، بسیار مرموز شده است.

به گزارش جام نیوز به نقل از ندای انقلاب، الونگ الونگ که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، این روزها مشغول انجام مذاکره با باشگاه استقلال و به احتمال فراوان عقد قرارداد جدید در نیم فصل دوم است.

الونگ که سال گذشته در باشگاه پیکان بازی کرد و فصل بسیار ناموفقی را سپری کرد، به شکلی کاملا عجیب در استقلال تست شد. مدیر برنامه های این بازیکن کسی است که می گویند اغلب مسئولان باشگاه استقلال به او مدیون هستند و می خواهند هر طور شده زحمات این فرد را را جبران کنند؛ آن هم با خرید این بازیکن.

الونگ الونگ حتی در تست های فنی استقلال هم بسیار ضعیف بوده به طوریکه علی فتح الله زاده نیز با انتقاد شدید از جذب این بازیکن در باشگاه گفته است: «ما به او نیازی نداریم. چرا باید 200، 300 هزار دلار به این بازیکن بی کیفیت بدهیم؟!»

ولی نکته اینجاست که اغلب مسئولان باشگاه بی توجه به نارضایتی آقای مدیر عامل اعلام کرده اند به زودی قرارداد این بازیکن بی کیفیت بسته خواهد شد. فردی که این روزها به عنوان مدیر برنامه های الونگ به استقلال می رود همان کسی است که چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد شدید از حضور بازیکنان بد کیفیت خارجی گفته بود: «به خدا حیف است پول بیت المال را به این ها می دهند!»

جالب است بدانید این بازیکن کامرونی حتی در دربی 72 به طور ناگهانی و در میان تعجب خبرنگاران روی نیمکت استقلال هم نشست.

ظاهرا پرویز مظلومی سرمربی استقلال هم که در سال های اخیر بارها تن به جذب بازیکنان بد کیفیت خارجی داده، این بار نیز می خواهد به راحتی الونگ الونگ را وارد لیست استقلال کند. آیا پشت پرده داستانی وجود دارد؟