ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک سرمربی خارجی جایگزین بوناچیچ در سپاهان



 

 

 

مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به اوضاع نابسامان این تیم روی نیمکت گفت: اگر برای ادامه همکاری با لوکا بوناچیچ به نتیجه نرسیم اولویت اول ما یک گزینه خارجی است تا آینده فوتبال سپاهان تضمین شود. تا زمان مشخص شدن سرمربی، قنبری مربی موقت است.

علیرضا رحیمی در گفتگو با مهر در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی و همچنین اتفاقات اخیر روی داده در باشگاه سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر آرامش خوبی در تیم برقرار است. بازیکنان بازی بسیار خوبی را مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی انجام دادند به طوری که اگر کمی شانس داشتیم به جای دو گل باید ۵ گل به تراکتور می زدیم. بدون اغراق می توانم بگویم یکی از بهترین بازیهای خود را تا پایان هفته دهم انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت لوکا و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: درحال حاضر به دنبال مذاکره با لوکا هستیم و اگر با وی به نتیجه و توافق نرسیم، موضوع انتخاب سرمربی در هیئت مدیره باشگاه سپاهان مطرح می شود اما اولویت اول ما برای هدایت تیم یک گزینه درجه یک خارجی است تا آینده فوتبال سپاهان تضمین شود ضمن اینکه تا تکلیف بوناچیچ مشخص نشود، کریم قنبری هدایت و مسئولیت فنی تیم را مانند بازی با تراکتورسازی بر عهده خواهد داشت.

رحیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا در اولین زمان ممکن با لوکا مذاکره کرده و اگر با وی به توافق نرسیدیم هرچه سریعتر سرمربی آینده تیم را مشخص کنیم تا تیم متضرر نشود.

دیدار تیمهای فوتبال سپاهان و تراکتورسازی از هفته دهم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برترعصر جمعه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و با برتری ۲ بر ۱ میزبان به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
نیامدن سرمربی خارجی و چالش جدید تیم ملی فوتسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی استقلال قید ستاره را زد/ جایگزین خوب خارجی در راه آبی ها



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - سرمربی استقلال قید ستاره را زد/ جایگزین خوب خارجی در راه آبی ها

امیر قلعه‌نویی از مسئولان باشگاه استقلال خواسته تا شرایط را برای رفتن کرار فراهم کنند.

 از آنجایی که کرار از ابتدای فصل تاکنون چندین و چند بار از مسئولان باشگاه و کادر فنی مرخصی گرفته و سپس عرصه را برای سرمربی تیم استقلال تنگ کرده، قلعه‌نویی قصد دارد با جدایی این بازیکن در نیم‌فصل موافقت کند.

موضوع گرفتن کارت زرد او در دیدار با تراکتورسازی تبریز هم یک دردسر دیگر است که قلعه‌نویی را به شدت آزرده‌خاطر کرده و او از مسوولان باشگاه خواسته در نیم‌فصل به دنبال جذب یک هافبک خوب خارجی باشند تا خلأ کرار پر شود.

هر چند باید دید آیا این جدایی از لحاظ مالی و سیاستی به سود استقلال است یا خیر؟

استقلالی ها معتقدند کرار عمدا در بازی با تراکتورسازی کارت زرد گرفته تا دربی را از دست بدهد و به اردوی تیم ملی عراق ملحق شود.

اخبار ورزشی - جام نیوز