ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک تفاوت کوچک بین مورینیو و علی دایی



 

 

در شبی که مورینیو و کریس رونالدو به بهانه بازی با مالاگا در جام حذفی،علی دایی در مراسم انتخاب بهترین‌های جهان در سال ۲۰۱۱ حضور نیافتند، علی دایی حضور در این مراسم را به بازی تیمش با ملوان ترجیح داد و راه آهن در غیاب سرمربی‌اش، بعد از مدت‌ها طعم شکست را چشید.

این درحالی بود که راه آهن در بازی گذشته، یک برد شیرین خارج از خانه مقابل ذوب آهن کسب کرده بود و اگر مقابل ملوان شکست نمی‌خورد، از محدوده قرمز جدول خارج می‌شد اما در این بازی ۶ امتیازی ته جدول، این ملوان دوباره احیا شده بود که با تک گل جلال رافخایی پیروز شد.

شاید اگر علی دایی هم به سبک مورینیو، بازی تیمش را به حضور در گالا ترجیح می‌داد، راه آهن نتیجه بهتری در این بازی خانگی کسب می‌کرد.


ویدیو مرتبط :
تفاوت علی دایی و امیر قلعه نویی ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: علی دایی وقتی کوچک بود


علی دایی تصویری از دوران کودکی‌اش را منتشر کرد.

مشرق: علی دایی کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس و مربی کنونی باشگاه صبای قم یادی از گذشته ها کرده و تصویری از دوران کودکی اش را منتشر کرده است.

علی دایی با نوشتن جمله «به یاد قدیم» تصویر زیر را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس: علی دایی وقتی کوچک بود