ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوفا: كریمی و ماگات دوباره به هم رسیدند



 

 

 

یوفا: كریمی و ماگات دوباره به هم رسیدند

 

پس از انتقال به شالکه

یوفا: كریمی و ماگات دوباره به هم رسیدند

سایت خبری یوفا در گزارشی از آخرین نقل و انتقالات زمستانی با اشاره به خرید اخیر باشگاه شالکه نوشت: علی کریمی و فلیکس ماگات بار دیگر به هم رسیدند.

علی کریمی روز گذشته و در آخرین روز فصل نقل و انتقالات زمستانی راهی شالکه 04 آلمان شد.

در گزارش سایت خبری یوفا آمده است: علی کریمی از باشگاه استیل آذین تهران راهی شالکه 04 آلمان شد و این بار در لباسی دیگر زیر نظر ماگات فوتبال حرفه‌ای در اروپا را تجربه می کند.

باشگاه شالکه در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی 3 خرید داشت که طی آن، علی کریمی از استیل آذین تهران، آنجلوس چاریستئاس (بازیکن آزاد) و آنتونی عنان از روزنبرگ آبی پوش شدند.

علی کریمی و چاریستئاس می‌توانند در لیگ قهرمانان اروپا به کمک شالکه بیایند اما عنان در لیگ اروپا با لباس روزنبرگ بازی کرده و شالکه برای استفاده از او در لیگ قهرمانان اروپا باید رضایت مقامات یوفا را جلب کند.

در گزارش یوفا همچنین آمده است: علی کریمی در سال‌های 2005 تا 2007 برای بایرن مونیخ بازی کرد و در 33 بازی 3 گل به ثمر رساند اما به پاس‌های طلایی به خصوص در ذهن ماگات مشهور است.

کریمی پیش از این در بایرن مونیخ زیر نظر ماگات کار کرده بود.


ویدیو مرتبط :
روستا و سمندریان دوباره به هم رسیدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران و امریکا دوباره در عراق به هم رسیدند



تلاش برای جلوگیری از انفجار اختلاف های سیاسی

ایران و امریکا دوباره در عراق به هم رسیدند

واشنگتن و تهران هر کدام جداگانه تلاش می کنند تا با توجه به وضعیت بحرانی سوریه، از ادامه اختلافات در درون عراق جلوگیری کنند و اربیل و بغداد را وادار به آشتی با یکدیگر کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دیپلماسی ایرانی: ایران و امریکا بار دیگر در عراق به هم رسیده اند. این بار دو طرف به طور جداگانه و در موازی با یكدیگر دست به كار شده‌اند و برای آرام كردن فضای سیاسی این كشور تحركات تازه‌ای را آغاز كرده‌اند. این بار هر دو كشور تلاش دارند تا بغداد و اربیل را راضی كنند كه اختلافات را كنار گذاشته و با یكدیگر از در آشتی در آیند. اختلافاتی که نزدیک به یک سال است که اوضاع را در این کشور متشنج کرده است.

به گزارش روزنامه عراقی الزمان، محمود عثمان، نماینده پیمان كردستانی در پارلمان عراق می‌گوید كه جو بایدن، معاون رئیس جمهوری ایالات متحده امریكا تلاش‌های تازه‌ای را برای  آشتی دادن میان نوری مالكی، نخست وزیر عراق با مسعود بارزانی، رئیس اقلیم كردستان آغاز كرده است.

بایدن روز شنبه با نوری مالکی، نخست وزیر عراق تلفنی صحبت کرد و ضمن تلاش برای تغییر مواضع بغداد در قبال سوریه از وی خواست که اختلافات خود را با مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان حل کند.

عثمان همچنین به الزمان گفته است كه ایران نیز در همین راستا تلاش‌های تازه‌ای را آغاز كرده ولی مسیری كه هر دو كشور در این مسیر طی می‌كنند كاملا با یكدیگر متفاوت است و دلیل آن هم این است كه هر كدام به شكلی در بحران سوریه درگیرند و هر كشور از زاویه دید خود می‌خواهد مساله میان اربیل و بغداد را حل و فصل كند.

وی درباره این كه آیا در نهایت پیشرفتی در حل بحران سیاسی موجود در عراق پیش خواهد آمد یا خیر گفت: «بعید می‌دانم که در حل بحران سیاسی عراق پیشرفتی حاصل شود. همان طور كه شاهدیم موعد گفت‌وگوی ملی كه بنا بود بعد از عید قربان برگزار شود، تحقق نیافته است.»

آن‌چه این روزها بر حجم اختلاف‌های میان بغداد و اربیل افزوده اصرار دولت مركزی بر حضور نیروهای نظامی ارتش عراق در مناطق اختلافی با كردستان در شمال عراق است كه كردها آن را تقاضایی ضد كردی تلقی می‌كنند.

دولت مركزی در سپتامبر گذشته فرماندهی‌ای به اسم نیروهای دجله در كركوك در شمال بغداد، به عنوان مركز نظامی و امنیتی خود راه‌اندازی كرد و آن را موظف به تامین امنیت استان‌های صلاح الدین و دیالی كرده است. كردها این حركت را نیز تحریكی علیه خود دانسته‌اند.

منابع دولتی می‌گویند كه اطلاعات امنیتی‌ای در اختیار دارند كه نشان می‌دهد رهبران جهادی در استان‌های كركوك، صلاح الدین و دیالی كه در مجاورت هم قرار دارند، در حال یكپارچه ساختن خود برای آغاز تحركاتی تازه تروریستی علیه دولت مركزی هستند. برای همین چاره‌ای جز حضور نظامی ارتش مركزی برای از بین بردن تلاش‌های آنها وجود ندارد. اما این مساله باعث خشم كردها شده و می‌گویند كه دولت مركزی می‌خواهد از این وضعیت علیه كردها بهره‌برداری كند.

به همین دلیل است كه مسعود بارزانی، رئیس اقلیم كردستان عراق روز شنبه به نیروهای نظامی پیش‌مرگ آماده باش داد كه این مساله احتمال درگیری مجدد آنها در مناطق مورد اختلاف را افزایش داده است. دستور بارزانی به روشنی نشان از تشدید تنش‌ها میان بغداد و اربیل دارد. بارزانی در بیانیه خود بر آمادگی نیروهای پیش مرگ برای رویارویی با هر گونه تحریك خصمانه تاكید كرده است.

بارزانی در بیانیه خود همچنین یادآور می‌شود كه درگیری‌هایی روز جمعه میان نیروهای پیش مرگ با نیروهای عراقی در شهر طوزخرماتو، از شهرهای اختلافی با دولت مركزی روی داد كه باعث كشته و زخمی شدن تعدادی از افراد شد.

سرهنگ عبد الامیر الزیدی، یکی از فرماندهان ارتش عراق در این باره تاکید می کند، هیچ کدام از عناصر پیش مرگ در این رویارویی درگیر نبودند و عملیات تنها برای دستگیری افراد مشکوک انجام شده است.

الزیدی مسئول مرکز عملیات دجله است که اخیرا در شهر کرکوک تاسیس شده، کرکوک نیز همانند طوز خرماتو یکی از شهرهای مورد منازعه بغداد با اربیل است. راه اندازی این مرکز بر تنش موجود میان بغداد – اربیل بیش از پیش افزوده است.

بغداد از کردستان شکایت دارد که اربیل بدون هماهنگی با دولت مرکزی به دعوت از شرکت های نفتی جهان برای بهره برداری از منابع نفتی اش پرداخته است.

اکنون امریکا و ایران هر کدام جداگانه تلاش می کنند تا با توجه به وضعیت بحرانی سوریه، از ادامه اختلافات در درون عراق جلوگیری کنند و اربیل و بغداد را وادار به آشتی با یکدیگر کنند./دیپلماسی ایرانی