ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوفا، بارسلونا را جریمه کرد


باشگاه فوتبال بارسلونا به دلیل استفاده از پرچم کاتالونیا و شعارهای استقلال طلبانه توسط یوفا جریمه شد.

خبرگزاری فارس: یوفا باشگاه فوتبال بارسلونا را جریمه کرد.

پس از اینکه هواداران آبی‌اناری‌ها در پیکارهای لیگ قهرمانان اروپا از پرچم کاتالونیا و همچنین شعارهای استقلال طلبانه استفاده کردند، یوفا باشگاه بارسلونا را 150 هزار یورو جریمه کرد.

کاتالان‌ها در دوسال اخیر به خاطر برافراشته شدن پرچم کاتالونیا جریمه شده اند.

پیش از این آبی‌اناری‌ها دو بار به مبلغ 30 هزار و 40 هزار یورو جریمه شده بودند.


ویدیو مرتبط :
بنر اعتراضی بارسلونا بر علیه یوفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوفا بارسلونا و اتلتیکو را جریمه کرد


اتحادیه فوتبال اروپا قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان، تیم سوم لالیگا و قهرمان لیگ برتر پرتغال را مجازات کرد.

خبرگزاری تسنیم: اتحادیه فوتبال اروپا یک بار دیگر باشگاه بارسلونا را به خاطر فعالیت‌های سیاسی هوادارانش در ورزشگاه نیوکمپ، مجازات کرد و برای این باشگاه جریمه نقدی 40 هزار یورویی در نظر گرفت.

یوفا که در ابتدای فصل جاری آبی‌و‌اناری‌ها را به خاطر شعارهای سیاسی هوادارانش و برافراشته شدن پرچم کاتالونیا در ورزشگاه المپیک برلین - محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا - جریمه کرده بود، دومین بار قهرمان اروپا را به خاطر ارتکاب تخلفی مشابه توسط هوادارانش در بازی خانگی‌ بارسا برابر بایرلورکوزن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 29 سپتامبر (هفتم مهر) جریمه کرده است.

در همین حال یوفا اعلام کرده که برای دو تیم اتلتیکومادرید و بنفیکا که در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند، نیز جرایم نقدی در نظر گرفته است.

قرمزوسفیدپوشان مادریدی به خاطر مسدود کردن راه‌پله‌های خروجی ورزشگاه ویسنته کالدرون 11 هزار یورو مجازات شده‌اند. بنفیکا اما به خاطر اغتشاش هوادارانش و پرتاب فشفشه و مواد آتش‌زا از سوی آنها به طبقه اول ورزشگاه ویسنته کالدرون 20 هزار یورو جریمه شده و احتمال دارد که به برگزاری یک بازی خانگی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان اروپا نیز محکوم شود که البته مجازات به صورت تعلیقی است به این معنا که اگر تخلفی مشایه از سوی هواداران بنفیکا در رقابت‌های اروپایی دو سال آینده سر بزند، این حکم اجرایی خواهد شد.