ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گودرزی: با شایعه استعفای سجادی وقت خود را پر می‌کنند/ پرسپولیس مدیر دوشغله ندارد اما افشارزاده می‌رود



اخبار,اخبار ورزشی,محمود گودرزی

وزیر ورزش و جوانان درباره شایعه استعفای سجادی گفت: برخی بیکارند و می‌خواهند با طرح این شایعات وقت خود را پر کنند.

محمود گودرزی در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی اظهار داشت: با توجه به معیارهای جداگانه‌ای که تهیه شده اگر دوستان تلاش کنند و بر اساس آن حرکت کنند و در طول فرایند استعدادیابی اصلاحاتی هم انجام دهند، نتیجه خوبی خواهند گرفت. این موضوع به تیم‌های ملی هم کمک می‌کند و دیگر شاهد افت و خیز نخواهیم بود.

وی ادامه داد:‌ امروز شروع مرحله استعدادیابی به صورت سیستماتیک بود و مراحل بعدی هم اطلاع‌رسانی خواهد شد. اینکه چه رشته‌هایی در چه استان‌هایی فعال‌تر خواهد بود در این برنامه قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه گفته می‌شود از قهرمانانی مانند احسان حدادی و کشتی‌گیران حمایت نمی‌شود، گفت: وزارت ورزش توجه ویژه‌ای به احسان حدادی و همچنین کشتی‌گیران دارد. همه قهرمانان حمایت می‌شوند و رسانه‌ها هم باید حمایت کنند. این رویه که گفته می‌شود توجه وجود ندارد را باید تغییر دهیم. ما از همه ورزشکاران تشکر و قدردانی می‌کنیم و حتی مطالبات گذشته آنها هم در طول یک سال پرداخت شده است.

گودرزی ادامه داد: باید به قهرمانان به جای اینکه شأن‌ خود را پایین بیاوریم روحیه بدهیم و مسئولان را هم از آنها جدا نکنیم. همه برای اعتلای ورزش تلاش می‌کنند و امیدواریم دست در دست هم بتوانیم باعث رشد شویم.

وی در مورد اینکه برخی از نمایندگان مجلس گفته‌اند استقلال و پرسپولیس کار فرهنگی نمی‌کنند، گفت: این نظر نمایندگان مجلس است. به نظر من ورزش یک روزه و دو روزه دچار بی‌اخلاقی نمی‌شود. این فرایند در بلند مدت اتفاق می‌افتد. نباید تخریبی صورت بگیرد و همه باید در راه بهسازی شرایط کمک کنیم.همه ما تلاش‌مان این است که در مسیر اخلاقی گام برداریم. البته این مسائلی که مطرح می‌شود پرشمار نیست که آنهم باید درست شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد حضورش در مجلس گفت: این یک رسم است که نمایندگان از وزرا سؤال می‌کنند و ما هم موظف به پاسخ‌ هستیم. سؤالات و ابهاماتی وجود دارد که ما می‌رویم و پاسخ می‌دهیم.

گودرزی در مورد اینکه شایعه شده سجادی استعفا داده و به نظرتان این مسائل از کجا مطرح می‌شود، گفت: اگر بدانیم از کجا انتشار پیدا می‌کند جلویش را می‌گیریم. البته یک عده هم بیکار هستند و می‌خواهند به این شکل و طرح شایعات وقت خود را پر کنند.

وی در مورد بحث دوشغله‌ها و اینکه در باشگاه استقلال و پرسپولیس مدیران آنها این شرایط را دارند، گفت: در پرسپولیس نه اما در استقلال اینگونه است. ما به دنبال جایگزینی برای مدیرعامل این باشگاه هستیم و افشارزاده جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد محرومیت 14 وزنه‌بردار عنوان کرد:‌من از این موضوع اطلاعی ندارم.

 

وزارت ورزش در پی جایگزین افشارزاده در باشگاه استقلال

 
وزیر ورزش و جوانان از جایگزینی شخص دیگری به جای افشارزاده در باشگاه استقلال خبر داد.
 

  محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی درباره اینکه شما تاکید زیادی دارید تا دوشغله‌ها در ورزش نباشند اما مدیران سرخابی‌ها دوشغله هستند، گفت:خیر این موضوع فقط درباره استقلال صدق می‌کند که ما به دنبال جایگزینی هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا معنی حرف شما برکناری افشارزاده است، گفت:‌خیر ما فقط به دنبال جایگزینی او در باشگاه استقلال هستیم.

به گزارش فارس،بحث انتخاب مدیرعامل جدید برای استقلال مربوط به امروز نیست و از مدت ها قبل چنین خبری مطرح شده است. شنیده های هم حاکی از آن است که یکی از گزینه های مورد نظر وزارت ورزش منصور قنبرزاده مدیرعامل فعلی باشگاه نفت تهران است. البته این اخبار در حد گمانه زنی است و باید دید مدیران وزارت نشین در مورد استقلال به چه تدبیری می رسند.


  اخبار  ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
از شایعه بیماری و استعفای کی روش تا حواشی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند رویانیان به شایعه انتخاب پروین به عنوان مدیر جدید پرسپولیس



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - در واکنش به شایعه انتخاب پروین به عنوان مدیر جدید پرسپولیس
رویانیان: هر کس می‌خواهد بیاید، بسم‌الله!/ از نامه هیات مدیره به وزیر اطلاع دارم

محمد رویانیان با کنایه به مباحث اخیر مربوط به تغییر مدیریت در پرسپولیس گفت: مدیرعامل می‌خریم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در مراسم افتتاحیه دفتر خدمات بیمه‌ای این باشگاه درباره شایعاتی مبنی بر رفتن او و حضور پروین به گوش می‌رسد، اظهار کرد: هرکس می‌خواهد مدیرعامل شود، بسم‌الله بیاید جلو. ما هم استقبال می‌کنیم. هرکس فکر می‌کند می‌تواند باشگاه را اداره کند، جلو بیاید. ما مدیرعامل می‌خریم!

رویانیان ادامه داد: من با هیچ‌کس اختلاف‌نظر و کدورت ندارم. اصلا می‌خواهند هیات مدیره بیاورند، می‌خواهند مدیرعامل بیاورند. هرکاری می‌خواهند بکنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر مدیران باشگاه تیم به حاشیه نمی‌رود، گفت: خیر، تیم ما قدرتمند است. علی دایی را دارد که برای خودش ژنرال، شهریار و سردار است.

رویانیان همچنین گفت: اگر بخواهند من عضو هیات مدیره می‌مانم. اگر هم نخواهند امیدوارم مدیرعامل بعدی برنامه‌ها را پیگیری کند اما اگر هم ماندم با قدرت توسعه باشگاه را ادامه خواهم داد.

رویانیان افزود: هم دیده‌ام و هم خبر دارم که اعضای هیات مدیره به وزارت ورزش نامه زده‌اند و می‌خواهند تغییراتی ایجاد کنند.

اخبار ورزشی - ایسنا