ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: چمن وزشگاه شالکه خوب نبود


سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها معتقد است کیفیت چمن ورزشگاه شالکه خوب نبوده و کار برای شاگردانش در چنین شرایطی دشوار بوده است.

خبرگزاری تسنیم: پپ گواردیولا پس از برتری 3 بر یک شب گذشته (شنبه) تیمش در خانه شالکه در چارچوب هفته سیزدهم بوندس‌لیگای آلمان اظهار داشت: پیروزی در زمین شالکه دشوار بود، ولی ما موفق به این کار شدیم. بنابراین باید تمجید ویژه‌ای از بازیکنانم داشته باشم. چمن وزشگاه خوب نبود و در این شرایط بازی مقابل شالکه که با پنج مدافع بازی می‌کرد و خیلی سریع به خط میانی منتقل می‌شد، واقعاً سخت بود. به نظرم ما تا زمانی که گل مساوی را خوردیم، خیلی عالی کار می‌کردیم. با شروع نیمه دوم هم بازی را به خوبی تحت کنترل داشتیم. وقتی هم مجدداً در نتیجه پیش افتادیم دقت‌مان در دادن پاس‌های آخر دچار اُفت شد. در پایان هم سه امتیاز دیگر را از آن خود کردیم.

توماس مولر، زننده گل سوم بایرن در این بازی هم عنوان کرد: در بوندس‌لیگا برای کسب هر پیروزی باید سخت تلاش کرد. رقبای‌مان کار را با نوع بازی خود برای ما دشوار می‌کنند که نمونه معروفش بازی با دفاع پنج نفره‌ مقابل ماست. رقبا برای متوقف کردن ما دست به هر کاری می‌زنند، بنابراین باید صد در صد توان خود را به معرض نمایش بگذاریم. به هر حال ما بازی منطقی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوردن گل تساوی از روی یک ضدحمله آزاردهنده بود.

مانوئل نویر، دروازه‌بان باواریایی‌ها همچنین تأکید کرد: بایرن شایسته این پیروزی بود. ضربه مکس مِی‌یر هم فریبنده بود، وگرنه مهارش کرده بودم. خیسی چمن باعث شد که توپ سرعت بیشتری به خود بگیرد. سعی کردم توپ مِی‌یر را به سمت تیر دروازه هدایت کنم که در انجام این کار موفق نبودم. درست است که ما با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین بوندس‌لیگا هستیم، ولی هنوز چیزی مشخص نیست.


ویدیو مرتبط :
اجرای مسعود سعیدی در وزشگاه آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلباران دوباره شالکه این بار توسط شاگردان گواردیولا/ هت‌تریک روبن



اخبار, بوندس لیگا آلمان

 

اخبار ورزشی - هفته بیست و سوم بوندس لیگا آلمان
گلباران دوباره شالکه این بار توسط شاگردان گواردیولا/ هت‌تریک روبن

تیم فوتبال شالکه در خانه بایرن مونیخ متحمل شکستی سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در یک دیدار دیگر از هفته بیست و سوم بوندس لیگا آلمان، تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانس آرنا میزبان شالکه بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 5 بر یک گلباران کند.

این دومین شکست سنگین تیم شالکه به فاصله سه روز پس از شکست خانگی 6 بر یک آنها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید محسوب می‌شود.

در این دیدار روبن در دقایق 15، 28 و 77 (پنالتی) برای تیمش گلزنی و هت‌تریک کرد و دیگر گل‌های بایرن مونیخ را نیز آلابا در دقیقه 3 و ماندزوکیچ 24 به ثمر رساندند.

تک گل شالکه را نیز رافینیا بازیکن بایرن (گل به خودی) در دقیقه 64 به ثمر رساند.

همچنین پاپادوپولوس از شالکه در دقیقه 76 با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

بایرن مونیخ با این برد 65 امتیازی شد و مقتدرانه صدرنشینی خود را تثبیت کرد و شالکه در امتیاز 41 باقی ماند.
اخبار ورزشی - فارس