ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا منتظر پیشنهاد منچستریونایتد است


منابع آگاه از اراده موفق‌ترین سرمربی تاریخ بارسلونا برای جانشینی فن‌خال در منچستریونایتد خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که منابع غیر رسمی از توافق ضمنی مسئولان باشگاه منچسترسیتی با پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ خبر می‌دهند، نزدیکان سرمربی سابق بارسلونا اعتقاد دارند کاپیتان سابق بارسلونا منتظر پیشنهاد منچستریونایتد است!

 او به طور ضمنی علاقه خود به شیاطین سرخ را علنی کرده اما ممکن است پول همیشه بیشتر رقیب همشهری آن‌ها در چند سال اخیر، مسیر او را از اولدترافورد به سوی استادیوم اتحاد منحرف کند.

 در این صورت، مورینیو  از آن شیاطین سرخ می‌شود و با اضافه شدن احتمالی دیگو سیمئونه به لیگ‌برتر در قالب سرمربی چلسی، رقابت تیم لندنی با سرمربی آرژانتینی مقابل سیتی دارای گواردیولا، منچستریونایتد برخودار از حضور مورینیو و لیورپول کلوپ،دیدنی و هیجان‌انگیزتر از همیشه می‌شود.

 در این شرایط باید دید آیا پیشنهاد عافلگیرانه منچستریونایتد، اتفاق مورد علاقه پپ  و حضور او در اولدترافورد را رقم می‌زند یا سران شیاطین سرخ کماکان کم‌اعتنا به او به دنبال مذاکره با مورینیو خواهند بود!


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد عجیب منچستریونایتد برای پوگبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد رسمی چلسی به گواردیولا



سرمربی تیم فوتبال , باشگاه بارسلونا  , مربیگری در چلسی

 

 

مالک ثروتمند باشگاه چلسی لندن پس از کسب اجازه از مدیرعامل بارسلونا به صورت رسمی به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه پیشنهاد همکاری داد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی انگلیس روز گذشته پس از ارسال فکس رسمی به باشگاه بارسلونا و کسب اجازه از مدیرعامل این باشگاه به گواردیولا پیشنهاد رسمی همکاری داد.

آبراموویچ در این تماس تلفنی که فایل صوتی آن از طریق "تایمز" نیز منتشر شده از گواردیولا خواسته تا برای فصل آینده پاسخی قاطع و روشن بدهد و برای مربیگری در چلسی تا پایان هفته بعد صراحتا موضع خود را اعلام کند.

پیشنهاد روشن آبراموویچ مبلغ 12 میلیون یورو معاف از مالیات است که از سوی یکی از بانک‌های روسیه به حساب شخصی پپ واریز می‌شود و دستمزد‌های دیگر اعم از حقوق هفتگی و مزایای دیگر در متن قرارداد قید خواهد شد.

باید صبر کرد تا تکلیف مربیان نامی جهان برای فصل آینده فوتبال قاره سبز روشن شود.