ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا: دنیا با رئال و بارسا تمام نمی شود



 

 

 

گواردیولا: دنیا با رئال و بارسا تمام نمی شود

 

پپ گواردیولا، مربی جوان بارسلونا در صحبتهایی اهمیت دیدار ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار می شود را زیر سوال برد واعلام کرد که هنوز راجع به این دیدار فکر نمی کند.

بارسلونا یکشنبه شب موفق شد تا در شهر مادرید با نتیجه 1-3 مقابل ختافه به برتری برسد و بدین ترتیب فشار آوردن به رئال صدرنشین را ادامه دهد.

در جریان این بازی جرارد پیکه از زمین مسابقه اخراج شد و دریافت یک کارت زرد دیگر به معنای غیبت او در ال کلاسیکو خواهد بود.

این در حالی است که پپ گواردیولا مربی جوان بارسا در صحبتهایی اعلام کرده که هنوز به دیدار ال کلاسیکو فکر نمی کند. او گفت:« دنیا با بازی ما مقابل رئال به پایان نمی رسد. اصلا مهم نیست که آنها چه رئیس ، بازیکنان یا مربی ای دارند. رئال همیشه حریف بزرگی بوده و هست و ما نهایت تلاشمان را مقابل این تیم به کار می گیریم.»

گواردیولا در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به پیروزی مقتدرانه بارسا مقابل ختافه گفت:« تیم ما فقط محدود به ویا و مسی نیست و ما بازیکنان دیگری هم داریم.در کل از نتیجه بازی راضی هستم. بازی کردن در اینجا هیچ وقت آسان نیست و فصل گذشته هم ما در نیمه اول دیدار در خانه ختافه با مشکلاتی مواجه شدیم. »

گواردیولا ادامه داد:« البته روز یکشنبه ما شروع به مراتب بهتری داشتیم .چون ما بیشتر از بازیکنان تیم حریف استراحت کرده بودیم؛ آنها روز جمعه در رقابتهای لیگ اروپا دیدار سختی را مقابل اشتوتگارت برگزار کرده بودند.»


ویدیو مرتبط :
مروری بر کارنامه ورزشی گواردیولا با بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: رئال مادرید یك درصد هم دغدغه من نیست



 

 

 

گواردیولا: رئال مادرید یك درصد هم دغدغه من نیست

 

سرمربی بارسلونا گفت: مطمئن باشید رئال مادرید حتی به میزان یک درصد هم دغدغه من نیست.

جوزپه گواردیولا تصریح کرد: اگر دوست دارید من هم با هیجان از ال کلاسیکو دربی حرف بزنم مشکلی نیست شما خودتان بگویید که چه تیتری لازم دارید من همان جملات را می‌گویم.

گواردیولا که از انتشار مصاحبه‌ای تحریف شده در یکی از روزنامه‌های کاتالونیا به شدت عصبانی بود اظهار داشت: با بزرگ کردن بازی با رئال مادرید بیهوده حریف کوچک ما را بزرگ می‌کنید. من احترام زیادی برای مربی رئال مادرید قایل هستم و همیشه گفته‌ام دوست دارم مثل او در جهان فوتبال باشم اما این دلیل نمی‌شود برای بازی با تیم او استرس داشته باشم، رئال مادرید تیمی نیست که به خاطرش مضطرب باشیم.

گواردیولا در پایان عنوان کرد: شرایط تیمی بسیار خوب است و برای صدرنشینی کاملا آماده‌ایم.

گفتنی است، بارسلونا امشب برابر سویا در نیوکمپ صف‌آرایی می‌کند.