ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گواردیولا در یک قدمی چلسی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گواردیولا در یک قدمی چلسی

سرمربی مستعفی بارسلونا پس از دیدار با مقامات چلسی حالا خواستار این شده که نشست رو در رویی با رومن آبراموویچ داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، روزنامه سان گزارش داده که چلسی بابت به خدمت گرفتن گواردیولا پیشنهاد سالیانه 11 میلیون پوندی به این مربی ارائه کرده است.

مالک باشگاه چلسی همچنین قول داده در دو سال اول حضور گواردیولا در چلسی فشاری بر روی این مربی برای بردن جام وجود نداشته باشد.

گواردیولا خواسته تا به طور رو در رو با آبراموویچ دیدار کند تا بتواند این پیشنهادها را از دهان خود او بشنود.

یکی از نزدیکان باشگاه چلسی گفت: «اگر این ملاقات بزرگ بین این دو صورت پذیرد، آن اتفاقی که باید می افتد.»/جام نیوز


ویدیو مرتبط :
نماهنگ پیشواز محرم - حاج احد قدمی احد قدمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد رسمی چلسی به گواردیولا



سرمربی تیم فوتبال , باشگاه بارسلونا  , مربیگری در چلسی

 

 

مالک ثروتمند باشگاه چلسی لندن پس از کسب اجازه از مدیرعامل بارسلونا به صورت رسمی به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه پیشنهاد همکاری داد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی انگلیس روز گذشته پس از ارسال فکس رسمی به باشگاه بارسلونا و کسب اجازه از مدیرعامل این باشگاه به گواردیولا پیشنهاد رسمی همکاری داد.

آبراموویچ در این تماس تلفنی که فایل صوتی آن از طریق "تایمز" نیز منتشر شده از گواردیولا خواسته تا برای فصل آینده پاسخی قاطع و روشن بدهد و برای مربیگری در چلسی تا پایان هفته بعد صراحتا موضع خود را اعلام کند.

پیشنهاد روشن آبراموویچ مبلغ 12 میلیون یورو معاف از مالیات است که از سوی یکی از بانک‌های روسیه به حساب شخصی پپ واریز می‌شود و دستمزد‌های دیگر اعم از حقوق هفتگی و مزایای دیگر در متن قرارداد قید خواهد شد.

باید صبر کرد تا تکلیف مربیان نامی جهان برای فصل آینده فوتبال قاره سبز روشن شود.