ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل محمدی:حضورم درپرسپولیس قطعی نیست



 

 

گل محمدی:حضورم درپرسپولیس قطعی نیست

 

گل محمدی: حضورم در پرسپولیس هنوز قطعی نیست
سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد گفت: برخی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس با من تماسهایی گرفته اند، اما حضورم در تیم پرسپولیس هنوز قطعی نیست.

"یحیی گل محمدی" افزود: این گفت و گوها قطعا تا رسیدن به نتیجه نهایی و تصمیم قطعی ادامه خواهد داشت.
وی تأکید کرد: در حال حاضر هدف من تمرکز بر روی تیم تربیت یزد و انجام مسابقات حساس آینده این تیم است،
گل محمدی اظهار داشت: برای حضور تربیت یزد در مرحله پلی آف و لیگ برتر باید با جدیت مسابقات را پیگیری کنیم.
وی تصریح کرد: بعد از مشخص شدن وضعیت تیم تربیت یزد در لیگ دسته اول می توان به مسائل دیگر هم فکر کرد.
سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد گفت: همه مدیران اجرایی و علاقمندان باید همچون گذشته برای راهیابی تیم تربیت به لیگ برتر همکاری خود را ادامه دهند.
وی ابراز امیدواری کرد که پس از سالها انتظار تربیت یزد بتواند به لیگ برتر کشور راه یابد.


ویدیو مرتبط :
حضورم در-شبكه2صدا-وسیما-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدی: حضورم در انتخابات قطعی نیست


رئیس سابق سازمان لیگ‌برتر که چند سالی است اتحادیه باشگاه‌های کشور را راه‌اندازی کرده،

روزنامه شهروند: رئیس سابق سازمان لیگ‌برتر که چند سالی است اتحادیه باشگاه‌های کشور را راه‌اندازی کرده، برای بار دوم قصد دارد خودش را به‌عنوان یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال برای کسب کرسی ریاست این فدراسیون معرفی کند، اگرچه حضورش در انتخابات با شروطی همراه است.

  چند روزی بیشتر به پایان ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون فرصت باقی نمانده، شما قصد ثبت‌نام را دارید؟

درحال بررسی شرایط هستم و هنوز تصمیم خاصی نگرفتم. فکر می‌کنم تا روز جمعه تصمیم نهایی را بگیرم و شاید شنبه در انتخابات ثبت‌نام کنم.

  اما شما اعلام کرده بودید که حضورتان به ثبت‌نام کفاشیان بستگی دارد!

بله، همین‌طور است. من از قبل این را اعلام کردم چون از نظر من وقتی کفاشیان شرکت می‌کند، سایر کاندیداها دارای کمترین شانس هستند. البته من تقریبا ثبت‌نام کردنم برای انتخابات قطعی است اما این‌که شرکت کنم یا خیر را به آینده موکول می‌کنم. به نظرم کفاشیان نیز قطعا ثبت‌نام می‌کند اما شاید تا ٢ماه دیگر اتفاقاتی رقم بخورد که یا او شرکت نکند یا من. فعلا به صورت قطعی نمی‌توان درباره چیزی صحبت کرد.

  درچند روز اخیر بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال داغ است. شما در ‌سال ٩٠ که اصلاحات اساسنامه انجام شد، به‌عنوان نایب‌رئیس در فدراسیون حاضر بودید اما گفته می‌شود این اصلاحات اصلا علنی نشده است؟

درباره‌ سال ٨٦ شائبه‌هایی وجود داشت که چند روز قبل کیومرث‌ هاشمی اسنادی رو کرد و مشخص شد که اساسنامه در‌سال ٨٦ به تصویب هیأت دولت رسیده است. درباره ‌سال ٩٠ هم فکر نمی‌کنم بحث زیادی وجود داشته باشد و اگر هم علنی نشده، طبق اساسنامه پیش رفته‌ایم.

 ‌ اما در اساسنامه آمده است که باید اصلاحات روی سایت فدراسیون قرار گیرد و به اطلاع عموم برسد!

آن دوره هم من گفتم که اصلاحات اساسنامه از نظر من باید به هیأت دولت هم برود و تصویب شود. با این حال گفتند این اصلاحیه طبق همان اساسنامه نیازی به تصویب ندارد اما این‌که چرا به اطلاع عموم نرسیده را نمی‌دانم. فکر نمی‌کنم اقدام غیرقانونی رخ داده باشد اما در هرصورت هر اتفاقی هم که افتاده، دیگر الان موقعش نیست که درباره آن بحث شود. الان انتخابات پیش‌رو مهم و کلیدی است و نباید به این حواشی توجه کرد.

  شما ٤‌سال پیش نیز کاندیدای ریاست شدید و قطعا تجارب خوبی به ‌دست آوردید.

بله، ٤‌سال قبل برایم تجربه شد اما دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم. الان هم برنامه‌های زیادی برای حضور در انتخابات دارم اما مهم این است که فضا برای حضور من و امثال من فراهم باشد. باید تا چند روز آینده و حتی ماه‌های آینده صبر کنید تا همه چیز مشخص شود.

 ‌ در آخر از وضع اتحادیه باشگاه‌های فوتبال کشور هم بگویید؟

در اتحادیه به دنبال گرفتن حق باشگاه‌ها هستیم و هر روز پیشکسوتان و مدیران زیادی به ما مراجعه می‌کنند. سعی کردیم که در راه کمک به فوتبال کشور گام برداریم و امیدوارم این موضوع کاملا جا بیفتد.