ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گل‌محمدی: از موانع سخت عبور کردیم


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: شرایط خیلی سختی را پشت‌سر گذاشتیم ولی با اتحادی که داشتیم از موانع سخت عبور کردیم.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل سایپا، وضعیت تیمش و مسائل دیگر به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

مجید جلال مدعی است که در ورزشگاه فولادشهر 70 دقیقه به او توهین شده است اما شما این موضوع را رد کردید. بالاخره چه اتفاقاتی در فولادشهر رخ داده است؟

من 24 یا 25 بازی است که هدایت ذوب‌آهن را برعهده دارم و نیمی از این بازی‌ها در ورزشگاه فولادشهر برگزار شده است. به جرأت می‌توانیم بگویم در تمام این دیدارها چنین موردی برای هیچکس پیش نیامد و من ندیدم که هواداران ذوب‌آهن خدایی ناکرده به مربیان یا بازیکنان تیم میهمان توهین کنند. من شرافتمندانه قول می‌دهم که از این به بعد هم چنین اتفاقی در ورزشگاه خانگی ما رخ نخواهد داد. شاید در این بازی یک یا دو نفر برای آقای جلالی کری خوانده باشند و جملاتی رد و بدل شده باشد اما به ایشان به هیچ عنوان توهین نشد. شاید برداشت سرمربی سایپا این بوده که توهینی صورت گرفته ولی فکر نمی‌کنم چنین چیزی بوده باشد.

پس همچنان این موضوع را رد می‌کنید؟

ما همیشه با لیدرها جلسه می‌گذاریم و به آنها تأکید می‌کنیم که احترام تیم حریف باید حفظ شود. آقای جلالی بزرگتر من است و من نمی‌خواهم دیگر بحثی در این رابطه صورت بگیرد. دوست دارم رسانه‌ها همین‌جا این بحث را تمام کنند و دیگر سؤالی در این مورد پرسیده نشود.

به نظر شما ذوب‌آهن می‌تواند از طریق لیگ برتر سهمیه آسیا را بگیرد؟

ما امتیازهای زیادی را در نیم‌فصل اول از دست دادیم و همه چیز در آینده به خودمان بستگی دارد. اگر از هشت بازی باقیمانده 18 یا 19 امتیاز بگیریم، می‌توانیم از طریق لیگ برتر سهمیه آسیا را بگیریم. ما نسبت به این موضوع امیدواریم.

از اینکه این روزها از شما به عنوان یک مربی موفق یاد می‌شود، چه احساسی دارید؟

واقعاً خوشحالم. ما شرایط خیلی سختی را پشت‌سر گذاشتیم ولی با اتحادی که داشتیم از موانع سخت عبور کردیم. من سعی کردم کار اصولی انجام دهم و همیشه به اصول خودم پایبند باشم. همیشه به تمرینات و جو تیم حساس هستم و خدا را شکر می‌کنم که جو خوبی در ذوب‌آهن درست شده است. البته ما هنوز افتخاری در ذوب‌آهن کسب نکرده‌ایم ولی امیدواریم در پایان فصل خوشحال باشیم. از رسانه‌ها، مردم و هواداران ذوب‌آهن نیز تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف داشته‌اند.

عده‌ای از هواداران پرسپولیس دوست دارند شما به این تیم برگردید. آیا دوباره به مربیگری پرسپولیس فکر می‌کنید؟

همیشه و هر  که جا باشم از صمیم قلب برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. الان اما سرمربی ذوب‌آهن هستم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم. پرسپولیس مربی دارد و کارش را انجام می‌دهد. دلیلی ندارد من به پرسپولیس فکر کنم و تمرکزم فقط روی موفقیت ذوب‌آهن است. در پایان فصل فرصت دارم که درمورد آینده تصمیم بگیرم.


ویدیو مرتبط :
عبور از موانع سخت با اسنوبرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام اینستاگرامی منصوریان به گل محمدی/یحیی جان تبریک، راه را برای نسل جدید هموار کردیم



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی در اینستاگرام

منصوریان در پیامی انتخاب گل محمدی به عنوان بهترین مربی سال را تبریک گفت.

 علیرضا منصوریان با انتشار عکسی از خودش و یحیی گل محمدی در اینستاگرام، انتخاب او به عنوان بهترین مربی سال را تبریک گفت. منصوریان نوشته است: «یحیى جان دوست خوبم عنوان بهترین مربى سال رو از صمیم قلبم بهت تبریك می‌گم و بهترین‌ها رو در این مسیر سخت برات آرزومندم و خوشحالم از اینكه توانستیم راه را براى نسل جدید مربیان هموارتر كنیم. به امید سربلندی فوتبال ایران.»

 

اخبار,اخبارورزشی,علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی در اینستاگرام

 

 

اخبار ورزشی -  خبر آنلاین