ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گلزار و کروش کجا همدیگر را ملاقات کرده اند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمدرضا گلزار اخیرا عکسی از خود و کارلوس کروش در فضای مجازی منتشر کرده است.

بازیگر معروف و البته محبوب سینمای ایران، از جمله موافق های کروش است. او چند ماه قبل در دبی با سرمربی تیم ملی دیدار کرد و در پایان دیدارشان هم عکس سلفی گرفت. گلزار از علاقمندان به فوتبال است و در مصاحبه ای گفته بود: «من خیلی بیینده خوبی برای فوتبال هستم و معمولا بازی ها را می بینم.» او حتی گفته بود اگر وارد فوتبال می شد، می توانست مربی خوبی باشد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نوپای ناب و تفکر طراحانه همدیگر را ملاقات می کنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف و مهدی رحمتی در یک مجلس ختم سیاسی همدیگر را ملاقات کردند



مهدی رحمتی عصر روز یکشنبه به مجلس ختم پدر همسر یکی از چهره های سرشناس مجلس شورای اسلامی رفت و در کنار ظریف نشست.

عصر روز یکشنبه ، مراسم ختم پدر همسر کاظم جلالی ، نماینده مردم شاهرود و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجلس شورای اسلامی با حضور بسیاری از چهره های سیاسی کشور برگزار شد اما در میان این چهره های سیاسی ، بسیار از چهره های ورزشی و فرهنگی کشور هم حضور داشتند.

مهدی رحمتی و جمعی از استقلالی ها از حاضرین مهم این مراسم ترحیم بودند. مهدی رحمتی که حضورش در مسجد با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و عباس آخوندی ، وزیر مسکن و شهرسازی مصادف شده بود ، دقایقی را میان این دو نشست و حسابی سوژه عکاسان شد. دکتر کاظم جلالی به واسطه حضور در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، در ماه های گذشته جلسات تخصصی ویژه ای را با چهره های ورزشی برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس برگزار کرد.


کیومرث هاشمی از دیگره های چهره های  ورزشی بود که به این مراسم رفت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - خبرآنلاین