ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس / زوج «مایلی‌کهن - جلالی» بیشترین شانس را دارد



 سرمربیگری پرسپولیس

  مدیران باشگاه پرسپولیس گزینه‌های اندکی برای سرمربیگری فصل آینده خود دارند.
 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها بعد از ظهر امروز رسما با استعفای یحیی گل‌محمدی موافقت كردند تا دوباره داستان «انتخاب سرمربی» در این تیم شروع شود. آن‌ها فصل گذشته پیش از آنكه مانوئل ژوزه را به عنوان سرمربی خود معرفی كنند، مدت‌ها وعده می‌دادند كه به زودی سرمربی خود را معرفی خواهند كرد اما معرفی سرمربی سرخپوشان دائم به دلایل مختلف به تعویق می‌افتاد. حالا دوباره پرسپولیس وارد مرحله انتخاب سرمربی شده و آن‌طور كه سایت رسمی این باشگاه نوشته، سرمربی تا 48 ساعت آینده انتخاب می‌شود.


پرسپولیس در حال حاضر 3 گزینه جدی برای نیمكت خود دارد كه هر سه گزینه، نام‌هایی آشنا هستند. درسی كه مدیریت باشگاه از سختی‌های انتخاب سرمربی در فصل قبل گرفته این است كه باید به سراغ گزینه‌هایی بروند كه با فوتبال ایران آشنا هستند و زود موافقت یا مخالفت خود را اعلام می‌كنند.
برانكو ایوانكوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران یكی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس است. او البته یك بدهی مالیاتی 600 میلیون تومانی دارد كه اگر پرسپولیسی‌ها بخواهند با او قرارداد ببندند باید علاوه بر رقم قرارداد، این بدهی را هم پرداخت كنند. از طرفی مذاكره با برانكو حداقل یك هفته زمان می برد و این با وعده پرسپولیسی ها مبنی بر معرفی سرمربی در 48 ساعت آینده، جور درنمی آید.


گزینه دوم كرانچار سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان اصفهان است كه فصل قبل این تیم اصفهانی را قهرمان لیگ برتر كرد و امسال هم با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسید. البته پرسپولیسی‌ها تجربه خوبی از كار كردن با كرانچار ندارند و اگر از او تجربه تلخی نداشته باشند، حداقل خاطره شیرین هم ندارند. از طرفی رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان كه استعفا داده بود، سال آینده هم مدیرعامل باشگاه اصفهانی خواهد بود و حاضر نمی‌شود به این راحتی كرانچار را از دست بدهد.


گزینه سوم پرسپولیسی‌ها هم زوج «مایلی‌كهن – جلالی» است. محمد مایلی‌كهن و مجید جلالی كه رابطه خوبی با هم دارند، می‌توانند سهل الوصول ترین كادر ممكن باشند. جالب است كه این دو نفر با اینكه تا حالا در تیم‌های مطرح داخلی سرمربیگری كرده‌اند، هیچ وقت نتوانسته‌اند سرمربی پرسپولیس شوند. محمد مایلی‌كهن كه همیشه انتظار رسیدن به این جایگاه را داشته و بعضا در مصاحبه‌هایش به این نكته اشاره كرده است. مجید جلالی هم سال‌ها قبل تا یك قدمی سرمربیگری پرسپولیس پیش رفت اما در آخرین دقایق با علی پروین كه آن زمان همه كاره پرسپولیس بود به توافق نرسید. مجید جلالی پیش از این هم گفته بود برای پاكسازی فوتبال باید از تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس شروع كند كه هواداران زیادی دارند.
حالا باید تا پایان این 48 ساعت صبر كرد و دید آیا امسال هم وعده‌های پرسپولیسی‌ها در مورد انتخاب سرمربی دائما به تعویق می‌افتد یا اینكه رویانیان امسال باتجربه شده و به سرعت سرمربی تیمش را انتخاب می‌كند.

منبع:khabaronline.ir

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تهدید مایلی کهن به ترک پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان، پیروانی و مایلی‌کهن سه گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس



پنجعلی خبر داد

درخشان، پیروانی و مایلی‌کهن سه گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس

عضو کمیته فنی پرسپولیس از محمد مایلی کهن،‌ حمید درخشان و محمدعلی پیروانی به عنوان سه گزینه نهایی سرمربیگری این تیم نام برد.

جلسه کمیته فنی پرسپولیس صبح دیروز (پنجشنبه) برگزار و پیرامون انتخاب سرمربی آینده این تیم بررسی صورت گرفت. گزینه‌های مختلفی بعد از این جلسه به عنوان جانشین گل محمدی مطرح شدند.

محمد پنجعلی، عضو کمیته فنی پرسپولیس که در جلسه دیروز حضور داشت در این رابطه در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد: تعدادی از اسامی که مطرح شده شایعه است اما تعدادی هم در گزینه‌های ما قرار دارد. ما سعی می‌کنیم سرمربی پرسپولیس را از بین پرسپولیسی‌ها انتخاب کنیم اما اگر به مشکل برخوردیم به دنبال مربیان دیگر می‌رویم. درحال حاضر اولویت‌بندی‌مان انجام شده و پرسپولیسی‌ها را در بالای لیست قرار داده‌ایم.

وی افزود: مربی که انتخاب می‌شود باید از همه لحاظ مقبولیت داشته باشد و ما فاکتورهای بسیاری را باید در نظر بگیریم، به هر حال مربیگری در پرسپولیس با تیم‌های دیگر تفاوت بسیاری دارد. مربی باید از نظر فنی، شخصیت و غیره مورد ارزیابی دقیق کمیته فنی قرار گیرد.

این عضو کمیته فنی پرسپولیس با تایید نام حمید درخشان، محمدعلی پیروانی و محمد مایلی کهن به عنوان سه گزینه‌ نهایی سرمربی‌گری پرسپولیس به ایسنا گفت: همان طور که گفتم پرسپولیسی‌ها در اولویت ما هستند، همچنین مجید جلالی یکی از گزینه‌ها است اما او پرسپولیسی نبوده و اگر نتوانیم گزینه پرسپولیسی انتخاب کنیم ممکن است سراغ او هم برویم.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای کمیته فنی هم در بین گزینه‌های سرمربی‌گری وجود دارند، مطرح کرد:‌ هم از داخل کمیته و هم از بیرون در بین گزینه‌هایمان هستند. البته آخرین گزینه‌مان نیز خارجی بود که او را خط زدیم.

پنجعلی با اشاره به این‌که گزینه خارجی پرسپولیس کرانچار بوده است ادامه داد: کرانچار در سپاهان هم نتیجه کاملا رضایت بخشی نداشت، سپاهان در ایران چهار گل از عرب‌ها دریافت کرد.

مشکل ما مربیان خارجی نیست چون کرانچار که بزرگشان بود در فوتبال ما به موفقیت نرسید، یا همین ژوزه که همه دیدند تیم را به چه وضعیتی انداخت. بنابراین الان تنها گزینه‌های داخلی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تصمیم نهایی روز شنبه یا یکشنبه اعلام خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا انتخاب سرمربی فقط توسط علی پروین صورت می گیرد یا در کمیته فنی به شور گذاشته می‌شود، به ایسنا گفت: این‌که گفته شده علی پروین سرمربی را انتخاب می‌کند صحت ندارد، رویانیان به او ماموریت داده تا تنها اسم مربی را اعلام کند اما انتخاب سرمربی در کمیته فنی و با مشورت همه اعضا صورت می‌گیرد./ایسنا