ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گران ترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا


در چند سال گذشته فوتبال آسیا با حضور سرمایه داران و شرکت های درآمدزا پای بازیکنان گرانقیمت زیادی را به این قاره باز کرده اند که موجبات رونق فوتبال در این قاره شده است.

طرفداری: هرچه بیشتر می گذرد حضور ستاره های واقعی و به دردبخور فوتبال بین المللی  از حضور ستاره های پابه سن گذاشته فوتبال دنیا که قبلا بسیار زیاد بود در تیم های آسیایی بیشتر به چشم می خورد. در زیر ما 11بازیکن گرانقیمت لیگ قهرمانان آسیا در  2015 را معرفی کردیم که اکثرا نیز در این فصل به تیم های جدیدشان پیوسته اند.

11.لی میونگ جو(کره جنوبی- العین- 5میلیون یورو)

لیونگ میونگ جو هافبک دفاعی سابق پوهانگ در سال 2014 با قراردادی 5میلیونی یورویی به صورت 3ساله به تیم العین پیوست. این بازیکن تاکنون 13بازی ملی در کارنامه خودش دارد.

10. چیکو فلورس( اساپنیا- لخویای قطر – 5 میلیون یورو)

چیکو فلورس اسپانیایی که در تیم سوانزی به عنوان مدافع وسط توپ می زد همزمان با حضور مایکل لادروپ در لخویا به این تیم پیوست. فلورس در سوانزی نیز به عنوان بازیکن مورد علاقه لادروپ بیش از 50بار به میدان رفت.

9. هرنانه(برزیل- النصر عربستان- 5.3میلیون یورو)

این بازیکن برزیلی که محبوبیت خوبی نیز در باشگاه های برزیلی کسب کرده و یک بار نیز به عنوان بهترین بازیکن لیگ پائولیستای برزیلی شناخته شده در سال 2014 با قراردادی5.3میلیون یورویی به النصر عربستان پیوسته است. ولی هنوز فرصت چندانی برای بازی کردن به دلیل مصدومیت به دست نیاورده است.

8. دیه گو تاردلی ( برزیل- شاندونگ لیونگ- 5،3 میلیون یورو)

این بازیکن برزیلی که به خاطر دو گلش در سال 2014 مقابل آرژانتین که در چین برگزار شد شناخته شد، در سال 2015 از آتلتیکو مینیه رو به تیم شاندونگ لیونگ چین پیوسته است تا این تیم را در رقابت های سوپر لیگ چین و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. اوسابقه بازی در آیندهوین ، سائوپائولو و الغرافه قطر را نیز در کارنامه خودش دارد.

7. ولادمیر وایس (اسلواکی- لخویای قطر- 5،3 میلیون یورو)

وایس که در بازی با پرسپولیس به ما  نشان داد که توانایی های زیادی برای ارائه دارد بیش از 40کارنامه ملی دارد و در جام جهانی 2010 هم حضور داشت. او که سابقه حضور در منچسترسیتی و بولتون را در کارنامه دارد بعد از یک فصل حضور در المپیاکوس در این فصل به لخویا پیوسته است.

6. موریکی(برزیل- السد قطر- 5.9 میلیون یورو)

این مهاجم برزیلی بعد از این که بیش از 50 گل برای گوانگجو اوری گراند به ثمر رساند در این فصل به السد پیوست. هرچند موریکی به نسبت گذشته در موقعیت مطلوبی قرار ندارد و کمتر پایش به گلزنی باز می شود. او در سال 2013 برای تیم گوانگجو اوری گراند در لیگ قهرمانان از 14بازی 13 گل به ثمر رسانده بود.

5. اسامه السعیدی(مراکش- الاهلی امارات- 6 میلیون یورو)

وینگر ملی پوش 26 ساله سابق لیورپول که به صورت قرضی یک و نیم فصل در استوک سیتی بازی می کرد در سال 2015 به تیم الاهلی امارات پیوست تا در کنار اورتون ریبرو خط حمله خطرناکی را برای تیم اماراتی تشکیل دهند.

4. آساموا جیان (غنا- العین امارات- 7،5میلیون یورو)

کاپیتان تیم ملی غنا که بیش از 45 گل ملی در کارنامه خودش دارد بعد از این که در فصل 2011-2010 به صورت قرضی در العین بازی می کرد با قرارداد 7،5 میلیون یورویی به صورت دائمی از تیم ساندرلند انگلیس خریداری شد و رکوردی را در بازار نقل و انتقالات آسیا از خود به جای گذاشت. او چهارمین فصل حضورش در العین را پشت سر می گذارد.

3. آلان (برزیل- گوانگجو اوری گراند- 12 میلیون یورو)

این فوروارد برزیلی که در خط حمله زهردار سالزبورگ در اتریش در حدود 90 بازی 60 گل به ثمر رساند، در سال 2015 با قراردادی 12 میلیون یورویی به گوانگجو اوری گراند پیوست . آلان در فصل 2014-2013 به تنهائی 26 گل در بوندس لیگای اتریش به ثمر رساند.

2. ریکاردو گولارت (برزیل- گوانگجو اوری گراند- 15 میلیون یورو)

این هافبک- مهاجم برزیلی با درخشش در کروزیو و کسب عنوان قهرمانی مشتریان زیادی را به سوی خودش کسب کرد، اما در نقل و انتقالات  زمستانی 2015 ترجیح داد با 100میلیون یوان چین( چیزیدر حدود 15 میلیون یورو) به تیم گوانگجو اوری گراند چین بپیوندد. این بازیکن تکنیکی 23ساله بیش از 25 گل در یک فصل برای تیم سابقش به ثمر رسانده بود. او یک بازی ملی نیز مقابل اکوادور در کارنامه دارد.

1.اورتون ریبرو (برزیل- الاهلی امارات- 15 میلیون یورو)

اورتون ریبرو نیز دیگر بازیکن ارزشمند کروزیرو محسوب می شود که بعد از قهرمانی در لیگ داخلی این کشور به یک تیم آسیایی پیوسته و در واقع رکورد نقل و انتقالات آسیا را نیز شکسته اند. ریبرو 25 ساله سابقه 3 بازی ملی نیز در کارنامه خودش دارد.


ویدیو مرتبط :
بازی پرطرفدارترین تیم‌های آسیا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تدارکات سازمان لیگ در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا



 

 

تدارکات سازمان لیگ در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

 

سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران برای تماشاگرانی که در بازی تیم ذوب آهن و کره جنوبی در ورزشگاه حضور خواهد داشت ،تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، سازمان لیگ حرفه ای فوتبال 1500 کاور مخصوص برای تماشاگران ایرانی در نظر گرفته که در صورت سرد بودن هوای توکیو ،تماشاگران بتوانند از آن استفاده کنند.همچنین پرچم ایران در سایزهای25 و 50 متری و حدود 200 عدد پرچم کوچک در اختیار تماشاگران ایرانی قرار خواهد گرفت .

طبق اعلام سازمان لیگ برتر با ایرانیان مقیم ژاپن مذاکراتی صورت گرفته تا برای تشویق تیم ذوب آهن به ورزشگاه بیایند.

پیش بینی می شود تا حدود 500 تا 1000 تماشاگر برای دیدن این بازی به استادیوم بروند