ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

گران‌ترین بازیکن لیگ ایران، چطور خانه نشین است؟!



اخبار,اخبار ورزشی,احمد آل نعمه

فصل گذشته که احمد آل نعمه با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل حاضر شد و سپس بدون اینکه برای تیم ملی بازی کند به ایران برگشت توانست با عقد قراردادی نجومی با تراکتورسازی به عنوان گران ترین بازیکن لیگ دست پیدا کند. قراردادی که می گفتند رقمش یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بوده است.

نامه نیوز درباره این بازیکن مطلب جالبی نوشته که البته با توجه به شرایط فوتبال می تواند قابل توجه باشد.

 

البته این قرارداد سرانجام خوبی نداشت و آل نعمه در نیم فصل از جمع تراکتورسازان جدا شد و به فولاد رفت اما در نهایت فصل پیش به پیکان پیوست و منتظر بود تا تکلیف این تیم برای ماندن در لیگ برتر مشخص شود که با رای کمیته استیناف پیکان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

آل نعمه قرار بود امسال به استقلال اهواز برود که حضورش در این تیم هم منتفی شد. حالا درحالی که آل نعمه سال قبل گران ترین بازیکن لیگ شد، امسال نتوانست در تیمی حضور پیدا کند تا بازی ها را در خانه و از طریق تلویزیون تماشا کند و در اصطلاح خانه نشین باشد!

اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو مرتبط :
گزارشی از گران قیمت ترین بازیکن ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری گرانترین بازیکن لیگ ایران



گرانترین بازیکن لیگ ایران,محمدرضا خلعتبری,تیم جدید محمدرضا خلعتبری

هدیه 560هزاردلاری هدایتی به پرسپولیس
خلعتبری گرانترین بازیکن لیگ ایران

محمدرضا خلعتبری، بالاخره قراردادش را با عجمان فسخ کرد و با قراردادی حدودا چهارمیلیاردتومانی به پرسپولیس پیوست، تا ‌گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ لیگ ایران لقب بگیرد.

این بازیکن در اردیبهشت‌ماه با پایان لیگ‌برتر به تیم عجمان پیوست و قرار بود فصل بعد لیگ امارات را در این کشور بگذراند، اما بعد از اینکه این کشور نام لیگ خود را از اتصالات به نام جعلی خلیج (ع ر ب ی) تغییر دادند، در ایران جنب‌و‌جوشی به راه افتاد تا هیچ بازیکن ایرانی به لیگ امارات نرود و خلعتبری را هم از رفتن منصرف کنند.

 

اما این ملی‌پوش کشورمان که پیش از تغییر نام این لیگ، با تیم عجمان قرارداد بسته بود، چاره‌ای نداشت یا در این تیم بازی کند یا با پرداخت جریمه، قرار‌داد خود را فسخ کند. در این بین باشگاه پرسپولیس و شخص رویانیان بیشتر از افراد دیگر تلاش کردند تا این بازیکن را به ایران برگردانند و به تیم بیاورند و به همین دلیل جلسات متعددی با باشگاه عجمان برگزار کردند تا آنها راضی شدند این بازیکن را آزاد کنند.

 

عجمان برای فسخ قرارداد یک‌میلیون‌دلار درخواست کرده بود که بعد از چانه‌زنی‌های نماینده پرسپولیس آنها راضی شدند 200هزاردلار تخفیف دهند تا خلعتبری را با 800هزاردلار به ایران برگردانند.

اما اتلاف وقت پرسپولیس به دلیل بی‌پولی باعث شد تا تیم‌های دیگر مانند سپاهان و استقلال خواهان این بازیکن شوند. اما علی دایی، سرمربی پرسپولیس که می‌دید تیمش از نبود بازیکن خلاق در خط هجومی رنج می‌برد و خلعتبری می‌تواند این مشکل را حل کند و از طرفی رقیبان این تیم به خصوص سپاهان، دست‌به‌نقد منتظر است، دست به دامان حسین هدایتی عابربانک فوتبال ایران شد تا او این پول را بپردازد و مشکل پرسپولیس را حل کند.

 

علی دایی دراین‌باره می‌گوید: «با توجه به شرایطی که برای بازگشت خلعتبری به وجود آمده بود، بنده با آقای هدایتی صحبت کردم تا در صورت امکان، پول دریافت رضایت نامه خلعتبری را بپردازد که ایشان روی من را زمین نزدند و پذیرفتند که این کار را انجام دهند. وقتی با هدایتی حرف زدم او بار دیگر پرسپولیسی‌بودن خود را ثابت کرد و گفت که به خاطر هواداران و حرف من، قبول می‌کند این پول را بدهد تا خلعتبری به ایران برگردد.»

 

دایی بعدازظهر روز گذشته برای تشکر از هدایتی به دیدار او رفت. رویانیان اعلام کرده 70درصد مبلغ را هدایتی می‌دهد و بقیه به صورت قسطی قرار است پرداخت شود. او در مورد چگونگی جذب خلعتبری گفت: «نمی‌خواستیم برخی‌ها در این شرایط خود را برای خرید خلعتبری به وسط بیندازند. یک دوست عزیز ما قرار بود پول خلعتبری را بپردازد که به یک‌باره دیگر تلفن ما را هم جواب نداد و حالا هدایتی کار بزرگی در حق پرسپولیس کرد.»

 

پرسپولیس علاوه بر پرداخت پول به عجمان، باید حدود یک‌میلیاردونیم به خلعتبری برای یک فصل بپردازد، تا این بازیکن برای حدود 25بازی به پرسپولیس بیاید. به‌نظر می‌رسد قرارداد این بازیکن با پرسپولیس دارای اشکالات قانونی است، چون خلعتبری بازیکن آزاد نبوده و حضور او از میانه‌های فصل اول در لیگ برتر تخلف محسوب می‌شود، اما باتوجه به اینکه به قضیه بازگشت خلعتبری از امارات، فوتبال ایران به‌عنوان یک پروژه ملی نگاه می‌کرد، شاید در مورد قرارداد او با پرسپولیس اغماض صورت گیرد، همانگونه که فصل گذشته فرهاد مجیدی در نیم‌فصل طی یک قراردادی که گفته می‌شد ایرادات قانونی داشت به استقلال بازگشت.


حسین هدایتی که از 800هزاردلار پول عجمان 560هزاردلار آن را پرداخت کرده است درباره پرداخت پول رضایت‌نامه محمدرضا خلعتبری به باشگاه عجمان گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و با هر برد سرخپوشان میلیون‌ها هوادار خوشحال می‌شوند و به همین دلیل انجام این کار می‌تواند باعث شادمانی طرفداران شود. خلعتبری بازیکن توانمندی است و باتوجه به شرایطی که برایش به وجود آمده بود، ماندنش در امارات صلاح نبود. به همین دلیل و با توجه به‌علاقه پرسپولیسی‌ها برای جذب خلعتبری، تصمیم گرفتم تا این کار کوچک را انجام بدهم و امیدوارم هواداران، این هدیه را از من قبول کنند./شرق