ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کی‌روش: پای موفقیت تیم ملی ایستاده‌‌ام


سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تا آخر ایستاده‌ام که تیم ملی در جام جهانی حضور قوی و خوبی داشته باشد به شرطی که همه از تیم ملی حمایت خوبی بکنند.

خبرگزاری فارس: کارلوس کی‌روش پس از پیروزی پر گل تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار تدارکاتی‌اش در آفریقای جنوبی گفت: هدف، برد و باخت نبود بلکه فقط بازی تمرینی بود تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و شناخت کافی از ملی پوشان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: تمرین بدنسازی و تاکتیکی برای رسیدن به نتیجه ادامه خواهد داشت تا به سطح مطلوب‌تر برسیم.

کی روش گفت: تا آخر ایستاده‌ام که تیم ملی در جام جهانی حضور قوی و خوبی داشته باشد به شرطی که همه از تیم ملی حمایت خوبی بکنند.


ویدیو مرتبط :
بررسی حواشی داغ تیم ملی،تیم امید،کی روش و سرخآبی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت فرهاد مجیدی از کی‌روش/نقشه‌های تیم ملی برای موفقیت فنی بود، نه مافیایی +عکس



 

  کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از سرمربی تیم ملی فوتبال حمایت کرد.  

فرهاد مجیدی، بازیکن و کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به حمایت از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.


در این مطلب آمده است:
«برای سرمربی دوست داشتنی و بچه‌های تیم ملی ایران:

از تماشای نمایش‌های غرورانگیز شما در جام ملت‌های آسیا لذت بردم. تیمی که نقشه هایش برای موفقیت، فنی بود و نه مافیایی، اما بدون تردید به حقارت و حسادت‌ قلب‌های سیاه، اهمیت نمی‌دهند و مطمئن باشید میزان رضایت خاطر میلیون‌ها ایرانی است.

به عنوان یک عضو کوچک از جامعه فوتبال از مسئولان می‌خواهم که با حمایت از کی‌روش ضمن احترام  برای نظر اکثریت مردم فهیم و فوتبالدوست به توسعه و پیشرفت فنی فوتبال ایران ادامه دهند.»
 

اخبار,اخبار

اخبار ورزشی  -  فارس